Tuesday, June 14, 2011

update sesaje

hai..
bertemu lagi kita..hihi..
tinggal bpe mg lagi saya akan menghabiskan latihan industri di pejabat kesedar ni..
rasa sedey pun ada..rase xsabar pun ade..

sya sedey sbb saya mesti rindu pada kenangan disini..mmg terlalu byk pengalaman dan ilmu yang saya perolehi disini..saya sayang pada org2 kat cni...mereka dah macam ibu n bapa saya...utk pengetahuan uolls hanya sya sorang praktikal di bahgn kewangan ni..so saya berkawan dgn mereka yang dah sebaya dgn ibu n ayah saya..but really fun n best uolls..sya suka pada mereka..walaupun umo beza jauhhhhhhhhhh tapi mereka semua memahami sya yang muda ni..hihi....

sya xsabar nak abes lak sbb saya xsaba nak start keje..i mean cri keje dlu..hihi...mmg saya da apply jugak kat kesedar ni but bese lah mesti lah kene tunggu lame gak lau layak di panggil temuduga...uolls doakan saya dapat keje ye...bila kita buat praktikal  ni kita akan dapat rasa bagaimana susahnya utk mendapat kerja..jadi selepas abes ni saya akan memulakan misi mencari kerja...xkira lah keje ape pun..janji sesuai..xsaba asenya...


uolls doakan sya dapat pekerjaan yang baik ek...sya juaga mendoakan uolls sentiasa dimurahkan rezki...

No comments:

Post a Comment