Monday, November 14, 2011

oh ATM..bt aku cuak...

hari ni gua amek ct..atas alasan2 yang munasabah...gua mahu settlekan sesuatu yang urgent...so gua pagi2 lagi dah gerak ke upm..lagi awal dari gua nak pg keje..tgk.tgk..nak ckp betapa urgentnya hal itu kan..ok bukan nak cite fasal tu..

gua nak cite yang gua sgtt cuak ptg tadi..cuak beb..gua pg atm nak cucuk duit gua yang duk ngs kat dalm bank tu minta jgn dikeluarkan..duit2 tu minta gua jaga diarg lagi..tp gua kejam..gua pg jugak cucuk diarg gne mesin atam len..gua gne RHB..tp gua pg  kuarkan diarg dgn CIMB...cheh..kene tolak rm1..xpe janji leh amek2 diarg..dah windu ni..hahah..

maka gua pun punyala xsabr nak kuarkan diarg..gua tekan2,masukkan pin..masukkan amaunt..rmxxx.xx..tngu pnya tungu...xkuar2..mmg sah budk2 ni xnak di jual..diarg syg nak tinggalkan RHB ni..gua dah puas pujuk dah,tercegat kat situ macm tnggu epal yg xjatuh2...buat muka bajet model,padahal dalm hati bapak pnya risau..then after a few minutes...

tik..tik... kad gua kuar..

resit gua kuar....

tp diarg x kuar...........

waawaaa gua dah mula nak ngs...hnya diarg la yg gua ade...gua cek diarg dlm akaun gua...waaa diarg dah xde...diarg pg mane..diarg xkuar tapi diarg dah lari...diarg dah majuk dgn gua....gua sdh...gua pun pg la report dgn kadar segere...bese la bt report kene la dlm 24 hr kan..haha..eh gelak lak..sory2...

gua dah ase lembik..dari CIMB  gua kene pg report dkt RHB... gua dah longlai... mereka ckp kalau dlm 2 minggu diarg xjumpa lagi gua kene lapor lagi..weiii lame tu...slalu dlm 24 jam...huhu..gua dah nak rebah..gua nak diarg..gua perlukan diarg...gua dah takot mak bgthu bff gua,tkot dia fikir yang bkn2,takort dia ckp gua xjaga diarg betol2...padahal gua xtahu macmne diarg leh hlg.....

balik umah gua berdiskusi dgn sis gua nak ajak gua teman gua pg cari dirg...tapi sis gua nshtkan gua suh releks2 je...dia suh gua tel dlu operator/talian hotline...gua dah hangin dah...nak tel hotline bagai,org dah risau tahap cipan...tp gua tel gak sbb gua xtahu nak bt ape...gua cl ckp dgn suara yang sayu..gua mengadu diarg hlg,,.jeng..jeng......

tetiba gua dgr org ckp...

terima kasih cik..
laporan anda telah dikemaskini..
anda akan menerima diarg kembali dalam masa 7 hari..

wah......alhamdullihah..diarg masih ade..diarg saja bt gua cuak...mgkn diarg mmg xnak dikeluarkan..diarg dah slh fahm dgn gua..gua nak kuarkan diarg sbb gua nak smpan diarg dkt tmpat yang sng gua nak lihat...itu je..gua pun syg diarg..tapi alhamdullilah diarg xkemane2..diarg just tersangkut kat satu tmpt....gua bersyukur...


huhu..pengalaman yang bt gua cuak jugak..tanpa diarg xmakan gua bln ni....



No comments:

Post a Comment