Thursday, June 20, 2013

rezeki bulan june # cek dari globaltestmarket sudah sampai.....alhamdullilah

alhamdullillah...
hari ni aku nak share dengan reader fasal satu online survey yang mendatangkan satu pulangan yang lumayan buat kita semua..benda nya tak susah pun..korang just register then complete the profile korang and survey akan dihantar ke email korang..

actuallay aku join benda ni since last year...aku sendiri tak yakin pada mulanya dengan benda ni semua..tapi since aku dah pun dapat cek pertama dari global test market ni so y not aku share dengan korang kan...marketpoint yang kita dapat bergantung pada survey yang kita dapat..paling banyak yang aku pernah dapat 60 point..tapi total point yang kita leh tukarkan ke tunai adalah 1000market point..aku tebus market point hujung bulan 4 hari tu, cek ni sampai dalam masa 4-6 minggu...1000 market point tu aku dapat dalam RM146.28 (boleh lihat cek dibawah)..berbaloi lah kan...benda ni tak susah mana pun..tinggal kita rajin nak jawab je survey yang dihantar tu...


yang paling best tu kalau kita disaring keluar dari survey tu sekalipun kita still akan dapat marketpoint..kira macam dorang bagi kita saguhati lah sebab dah put some effort nak jawab survey kan...dan kebanyakkan survey yang aku jawab pun banyak gak yang disaring keluar tapi sebab dia bagi point jugak so bila dikumpul lama-lama cukup lah jugak point aku...hihihi...

so sesapa yang rasa berminat nak join tu boleh lah daftar kat sini >>> DAFTAR

kalau nak tanya apa2, aku leh tolong apa yang daku tahu...hihi..
percaya lah senang aje survey nya...boleh jawab dalam bahasa melayu jugak....

eh aku tak tahu nak merepek apa lagi...harap korang faham lah yer...



2 comments:

  1. Join survey. Duit masuk dalam Paypal

    http://www.spidermetrix.com/sm120.php?refspider=mzarimi

    ReplyDelete