Wednesday, December 25, 2013

voleyball ???

wah wah wah..
hidup lately terasa sangat penat sangat..
kenapakah?
rasa nak update blog pun malas gile..

okey nak cerita kisah yang lama giler...hahhaa
dulu waktu sekolah, aku bab sukan tak ada lah minat giler..tapi nak cakap tak reti men tu tak da lah..
tapi sepanjang men sukan, voleyball aku paling tak teror..
tapi terbalik dengan haqi..
dia minat...

so 2 minggu lepas, ada match..
saje la kononya nak teman dia men..
phewwwww...pepagi buta dah bangun kan sebab excited ni nak jadi tukang sorak..
percaya la sangat..
haqi cakap aku tukang down kan dia...
hahhahahaa...
ye lah belum start men lagi dah ajak aku balik...
wah wah...manyak cantek..aku dah beria nak melompat-lompat..nak balik pulak dia..
bukan pe diarg punya team just suka2 je men, cukup syarat bagi wakil hospital je..
yang team lain kemahin lagi siap sponsor bagi..
kerlas kau jahhhhhh...


ni lah hero saya...hahha..keding je aku tgk dia ni skrg...tapi perut dah kedepan sikit lah...hahhah

actly game start kol 9 pagi lagi..
tapi sebab hujan, so start lambat sikit..
patut yang laki men kat luar, yang pomps main kat dewan...
tapi sebab hujan, men dalam semua..
so yang turn sepatut pukul 10 pagi terpaksa tunda ke pukul 2ptg..
amekkk kauuuu berlengas aku nunggu dia..
so haqi bagi aku pegi shopping dulu....
ape da hal aku roger la adik dia, hello heloo jom kita shopping alamanda..
wah wah..kerlas kau macam taw jalan je kan...
of cos la, kan ada waze......

 ni first game..aku ambil adik dia, pastu datang sini balik..tgk dia men dulu ape2 hal..baru kita pegi shopping ken...kesian, turn dorang dah pns terik dah..so kena la men kat luar..hahha..
tak pe la syg...u r my herooooooooo...
wah wah...
aku bab voleyball ni mmg blur tahap gabeng lah..
ape dorang cakap aku tak tahu kot..
mana nak tahu dorang dapat point pun tak tahu..
aku just tgk tanpa perasaan cuma rasa kagum je la...
hahhhahahha...maafkan saya...
tapi aku suka tgk dia men......
cewahhhhhhh...


cheh mcm ada skill je..
first game dah kalah...hahahah
so meh la kita angkat kai pegi alamanda..
cari makan..dorang xpe dah ada sponsor..
yang tukang sorak ni xde sponsor....hahha
so pepandai cari makan yer...
lets gooooo.....
start waze and then goooooo..
mcm teror je kan...

setelah pusing2 mall, mkan2 semua dalam kol 6 gitu pergi balik dekat tempat dia men..
ingat kan dah habis, sekali ada lagi..
game penentuan, kalau menang ni dorang masuk suku akhir..
nasib baik yang ni dah men dalam dewan..sejuk lah sikit kan..
tapi mmg dah bajet dorang tak nak menang..
haqi tu lagi la, esok nak oncall, konfem la nak balik..
dah la team tak de reserved player..
pancit kau nak men lagi...
so just cukup syarat je la ni...
mmg kalah.......happy je ak tgk muka dorang...
hahahhahaha......
so kol 7 kita berambus.....

ingat kan boleh la goyang kaki, sekali kau budak haqi ni buat manja dia lak..
ngada cakap tak larat nak bawk kete.....
so meh la hari ni gua jadi driver....
demi mu sayanggggg..
maseh jugak buat adik haqi sudi teman kita bersorak..walaupun suara aku tak de dengar pun..
kahakhhahah...aku sorak lam hati jew...


haqi nak ajak aku men voleyball?
oh sorry la...aku tak pernah suka men sukan ni..
tgn aku hbs bengkak2 okey men ni..
pastu merah biru jadi..
berani nak ajak?
aku ajak dia men hoki mau?
hahhahaha..dia fobia dengan hoki...
aku pernah je men.......
wakil sekolah and daerah lagi....
itu dulu...skrg rasa nak pegang kayu hokey pun dah tak tahu..
sekian laporan sukan dari saya..
phewww....

No comments:

Post a Comment