Sunday, May 1, 2011

singgah sekejap..


hii..gambar kat atas aku bersama kazen....ni kazen aku yg paling aku cygggggg...walaupun dia bawu form 5 tapi dia matang dari aku...xcaye??
;
;
tgk pic bwh....

fake pose..terpaksa bt pose yg terkawl coz malu with budk2..
 citer kali ni edisi kembali ke detik persekolahan..haha..cheh!..aceli dalam sibuk2 aku duk ciapkan projek fyp aku sempat gak bertndang ke skol my kazen kat sbp putri..sebenarnya aku n bf otw nak ke pwtc..nak ke book fair..so alang2 dekat dgn skol dia, so aku singgah la jap...saja nak cuba kembalikan nostalgi zmn kanak rebina dl2...huhu...


lama gak la aku kene tnggu my kazen...nak bt announce kat bilik announcement..pak guardnya lak xde..hampeh..so terpaksa la suh org panggilkan.....xsaba wei nak tngk spupu ku yang tersyg..huhu

tngu...pnya tngu....pnya tnggu....

yey.....
dari jauh kelihatan sekeping tubuh melangkah ke arahku sambil tersenyum..haha
aku merasa kaget melihat wajahnya ynag tidak bermaya..
lalu aku mempelawanya duduk..
kami berborak...
tapi dia kelihatan sgtlah pressure...

omg..aku rasa tgn dia dah kurus...waaa sedeynya...ni mesti kes stdi hard ni..
.teringat lak waktu aku dulu...duk hostel mmg sgt pressure..aku xsuka..dat y aku xnyesal langsung pindah skolah ke sek men harian biasa..wlpun x elit but i can stdy more efficient n efefctively...yg ptg aku leh arrange jadual aku sndiri..time aku penat aku rest..time aku rjin aku stdy..hohoh..janji dalam kelas aku xboleh tido..itu petua kejayaan aku wk2 skol dulu..aku xpenah tido time ckgu ngajar..walaupun duk nguap puluh kali tapi aku xkan sesekali benarkan mata ni tertutup...walaupun xfhm aku tgk jew... xpun aku mengelamun..tpi aku xpenah tido k..haha..balik umah bawu aku qada tido yg ngantok kat kelas 2....


kpd kakak...jagn tensen2..k.ain yakin kakak leh bt yang terbaik utk spm nati...jgn putus asa n jaga kesihatan...ingatlah badan yang sihat amat penting utk study ...jangan abaikan kehendak badan anda...jagan terlalu memaksa diri jika kakak dah xlarat..kakak we know u was done ur best...we always pray 4 ur exam..
kakak...GOOD LUCK..
wish ur dream become true...


No comments:

Post a Comment