Tuesday, May 17, 2011

dah 22 tahun rupanya...

dah 22 tahun rupanya aku...dah boley kawen...hihi..emmm sebelum kawen mestilah mempersiapkan diri dengan segala ilmu...bukan ilmu yg bukan2 tu tapi ilmu rumah tangga agar mahligai dibina tidak berkecai...hhhihi...
entry ni aku buat utk mengucapkan ribuan terima kasih pada insan2 yang sudi mengingati hari lahirku...tapi sebelum tu aku dahulukan kesyukuran pada yang maha ESA..dengan limpah dah rahmatnya masih memberi umur dan memberi kesempatan pada ku utk menikmati keindahan alam dunia ini..alhamdullihah...segala kemurahan rezeki yang telah diberikan..segala pengalaman hidup yang ditempuhi selama 22 tahun ni telah benar2 mendewasakan aku...walaupun kadang ada cangengnya..hukhuk...

seterusnya...ucapan terima kasih dan sejuta penghargaan buat insan yang telah melahirkan aku ke dunia ini...walaupun beliau sudah tiada di dunia ini...ma, terima kasih kerana telah memberi ain kesempatan utk melihat dunia ini..sayu hati bila menjelang 3.5.2011 ma tiada disisi..tapi kita pernah ada kenagan sambut besday ain dulu2...ain rasa itu lah yang terakhir kita dapat sambut besday sama2...tq ma kerana sudi menjaga ain walaupun cuma seketika...kerana didikan dan kasih sayang ma ain masih mampu melalui hari2 sukar dengan penuhh ketabahan....tima kasih ma...ain saangat sayang pada ma...insya allah ma segala impian dan janji ain pada ma akan ain laksanakan....insyaallah ma!...al fatihah...
seterusnya pada ayah. mama.k.long.uda,diya,e,aqin n adek afiq.....kalian adalah penyeri hidup ini...penambah kegembiraan dan semangat diri ini..walaupun kita jarang berjumpa setulus doa selalu ku panjatkan padaNYA agar diri kalian sentiasa di lindungi dan diberkati oleh NYA...semoga ain diberi segala kemudahan utk membantu merealisasikan impian kita semua...sudah 22 tahun ayah membesarkan ain..memberi segala keperluan yang ain inginkan..jadi tibalah masanya utk ain membalas segala jasa dan pengorbanan ayah pada ain...mama tima kasih kerana sudi menyambung kasih arwah ma..sudi menjadi mama ain...memberi ain kasih seorang ibu...tima kasih jua kerana membesarkan ain...pada kakak dan adik2 ku..mesti skrang kita sudah jarang bertengkar..kalau dulu benda yang kecil pun dah boleh gaduh sakan...sekarang semua dah besar panjang...timakasih kerana sudi memberi kenangan indah itu...semoga hubungan kita adik beradik tak kan tercalar dan terus diberkati oleh NYA...
Seterusnya pada kawan2,rumate, dll....terutama yang susah2 menyambut besday saya, ..sponsor kek2 di atas tu..tima kasih ye...yang wish dekat fb,msg dan kad2..thank sbb sudi meluangkan sedetik masa utuk menaip msg besday berserta kata2 indah dan penuh semngat...saya amat menghargainya kawan..tima kasih kerana meninggalkan kenangan yang cukup indah dalam hidup sya..tima kasih sbb sudi menajdi teman saya..tq sgt..tanpa kalian sunyi lah hidup ini...tanpa kalian hari2 yang dilalaui xkan seceria begini....


xlupa juga ucapan tima kasih buat mr baihaqi kerana sudi meluangkan masa menyambut besday saya walupun saya tau awak sangat sibuk ..tima kasih ye...bawa saya jalan2 dekat tasik perdana walaupun hajat nak naik angsa tak tercapai...tapi sya ttp gembira di sisi awak..tima kasih atas segala yang telah awak lakukan pada saya...tak terbalas segala budi awak...semoga hubungan ini akan berkekalan...


sejuta tq pada semua...pada sesiapa yang tak tertulis di sini seikhlas hati saya mengucapkan ribuan tima kasih ye...maaf jika ucapn ini lambat diucapkan...namun hati ini xpernah melupakan segala kebaikan kalian ...cuma masa tidak berpihak pada saya utk melakukan seawl kehendak hati...maaf jua ku pohon andai selma 22 tahun ni banyak hati yang telah terguris kerana diri ini..maafkan sya ye...semoga hidup kalian kan sentiasa diberkati oleh NYA....AMIN......


>>with lots of muahs3x..

No comments:

Post a Comment