Tuesday, April 19, 2011

VIVA berakhir sudah..

 sila abaikan gambar kat atas.. 
pic yang menunjukkan gegirl yg sgt lega siap dapt berposing tepi kolam ikan...mane x nye..lega weiii..viva (presentation project) dah berjaya dilalui degn penuh kekentalan..huhu..walaupun xtaw ape yg aku present sebnrnya...hahaha..janji dah lepah..mals nak pikir ag..huhuhu..


lepah abes jew present aku n cik zeehan cosmate aku merempit ke mines..hihi..leps tensen konon2..
bese lah tukang bawak mestilah owg len..berani mati si zehan ni siap bawk moto without lesen..huhu seb baik xde abg2 yg bertugas tepi jalan hari ni..lau x mmg malang nsb kami..hihi..aku ni arap jew ada moto tapi tempat yg aku berani bawk hnyalah setakat dalam campus jew..haha..setahun bawak moto meter xmasuk 3000km pun ag..bejurus kan aku sbb xdek nak meronggeng kat tmpt2 len..budak baik..kihkih..pegi kels,abes kels balik bilik...



with zehan..

hahaha..

kat dalam toilet pun sempat ag berposing..suka ati la dah dalam toilet pun cnteq..jgn xtaw..dihias sgla bagai backgr yg mmg leh bt photoshoot..

seb baik xkene marah dekat akak yg jual spek ni..duk try kemain tapi satu pun xbli..huhu..just nak amek gambo je kak..haha

sesuai x? dah la rabun aku ni da hati nak pakai spek itam..huhuhu..jalan kene pimpin la jap ag aku ni..


lepas ase kaki ni dah nak patah tawaf mines ni..maka kami pun pulang lah ke tempat asal..
seb baik aku dapt kawal pengeluaran wang tunai hari ni dgn penuh berhemah..hahah..
seb baik..seb baik...

lagi seminggu nak final exam..so xleh leka..xleh nak duk lepak kat mines ag..pasni kene concentrate bt revision..
aku suka shoot gmbr dekt wall yg corak cmgini..


>>>..good luck everyone 4 da final exam>>.
 bye2..

No comments:

Post a Comment