Sunday, May 19, 2013

sesekali manjakan diri

bosan lak rasa malam ni...sebenarnya tak de mood pun nak update..tapi sebab dah tak tahu nak buat apa....

lately memang asyik penat je..semua penat..badan, fikiran, emosi semua rasa tak stabil...pastu haqi lak asyik bizi je...nak ngadu sket asyik kena marah jew...ye lah dah tak ngadu dekat kamu lah..taw lah kamu tu bizi...hampeh tul...suka hati lah..sobs.sobs.sobs

mood time period dia cam ke laut jew...dari duk melayan stress baik aku pergi manjakan diri..gigih mengoogle cari spa yang cam kena dengan diri aku yang pemalu ni..huahuha...dah lama plan nak g urut badan ni tapi bila nak pegi ada je halangan nya...alih-alih jumpa spa ni..dah la murah dekat pulak tu...jimat bajett..

set appoinment kol 3.30ptg, tapi kol 3 aku dah terpacak kat situ...sebab da orang lain tgh urut so dia bagi rest dulu dekat satu bilik...selesa giler, siap boleh baring-baring tengok tv semua..macam tuan puteri...ni kalu macam ni mau aku terus tido sini...

dia urut tak de lah ganas2 pun sebab aku kan penggeli sket, pastu tak tahan sakit..asal orang picit aku duk auww auww auww....haha...akak yang urut ni orang melayu...urutan dia pun urutan tradisional..spa ni kat dlm kg..so ko rasa cam dilayan kat rumah sendiri je..tak de lah rasa malu sangat..hihi..tapi bagi aku so comfortable la...ingt nk buat sauna sekali tapi cam malas lah pulak sebab lepas dah urut tu rasa dah lega giler...sakit2 perut senggugut pun dah hilang dah..cuma sket2 je...tpi dah lega lah...

next time nak datang lagi la, tapi nak try lulur badan lak..haha...akak liza siap ajak join men aerobik lagi..join orang2 kg dia..tetiba rasa saya ada jiran lak...terharu pulak dengan layanan org kg sini walaupun saya ni bukan asal sini..inshaallah kak...

sesape berminat nak try boleh lah try nak manjakan diri kat sini..sekali sekala bagi diri anda rest bagus jugak..asyik keje, dating pun tak best jugak ken..hihi..
tak mahal pun urut..aku kena tadi dalam rm40 je...tapi dia ikut saiz badan la...sebab dia cakap aku kecik macam kerengga dia cakp ambil rm40 je..padahal harga minumun dia rm45...haha...tetiba feeling slim..kaung3...

so details here..

SURIA HOME SPA & SALON
LOT 74, LORONG 3, MASJID NURUL IMAN, 
KG TENGAH BATU 13, JALAN KELANG,
 47100 PUCHONG, SELANGOR

BOLEH CONTACT K.SURIA 013-3465248
www.suria-spa.blogspot.com

oh lupa nak cakap pakej utk ibu berpantang pun ado..boleh stay kat situ lagik...
pegi lah...konfem puah hati...

selamat memanjakan diri......

No comments:

Post a Comment