Saturday, November 9, 2013

dulu lain..skrg lain..

apa jenis orang la aku jumpa ni..
dulu bukan men baik giler..
baik sgt bagi aku...
respect giler la kat dia..
tp sebenarnya ya allah...
belakang kemainn....
nauzubillah...
sampai srkarang aku mcm xpercaya yg ht dia mcm tu (xsampai hati nk tls)
kita kalau dah bersedia nk tlg orang jgn kat belakang mengata pulak..
sah sah orang cakap "awk bleh tlg saya tak?"
bukan orang paksa kau buat..
dan kau pulak beria ia nk bt..
senyum sememeh nk tlg..
ak phm word tlg..bg ak rela la kan..
sbb kau pun tak de nk argue..
suka sgt aku time tu...
alhamdulillah la sbb da org snggup tlg..
p pe jd after kau tlg...
kau slhkan org lain pulak..
dah pe pekdah kau tlg ni sebenarnya..
adeh..mcm mcam la...kita kalau tlg,tlg apa yg sepatutnya je la..yg x de kena mengena tu kita tak payah nk masuk campur...
ni kes nk ckp and buka kelemahan org la ni..pastu rs nk up diri sndiri...
bese la tu..mungkin dulu belum sempat kenal dgn rapat walaupun rs kau la org yang paling dipercayai...
ternyata....
hurmmmm frust plak rs ni..

kita ni mnusia...mmg kadang kala kudrt tak mmpu nk bt sendiri..so kita mnt tlg orang..sama la sebaliknya...kalau kita mmpu bt kita pun tak nk susahkan org...

x kisah la...
at least mata ak dah terbuka nk menilai siapa diri kau yang sebenarnya...
alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment