Friday, February 18, 2011

attAck that skol........

huiiiihhhh penat giler hari ni beb....mane x nye..jaln xhnti2 hari ni..naik lenguh and lebam kaki aku ni..mata pun xsanggup nak tongkat wktu dalam kete td..perut pun duk nyanyi2 lagu indah2..
aisshh cukup pakej aku td..pg dgn keadaan lapar,ngantuk and comot serabai...huhu fyp pnya fasal kene gaks g...bt survey kat skol la..attack skol kat putrajaya..nasib dpt group member yg sporting and best....
.very cooperate...terbaeks la kawn...


mmg byk pengalaman dan kepayahan dalam nak menjalankan projek ni..projek kami adalah untuk mengkaji penerapan nilai dalam subjek math...target kami adala para
guru2 math...mcm2 la kejadian2 yg xdiingini berlaku...yg plg xska bila usaha kami ni 
dipandg rendah oleh .............xyah la sebut kan...but ape yg aku leh ckp pangkat di bahu xmencerminkan peribadinya...harap2 sgl pengalaman pahit yg aku alami 2 akan memberi aku semngat n lebih memahami erti hidup yg makin mencabar ni....

tapi hari ni aku sgt2 la gumbira....serius...wlpn kepentan tapi kami sempat attack 4 buah skol kat putrajya...dan yg plg besh pabilaaa usaha n tugas kami di smbut baik oleh pihak skol...so seng la sket keje kami....just tnggal survey 2 and dtg collect balik....credit to all skol involve today....

pic pembuktian............




 ada gaya cikgu x?????




my gp membe ~ mat and wani...



skol besau sgt.......penat nak cri pejbt td...

kmi dah nak blah....





tq to tuan pnye kete bg kami nek kete dia....aligatooo...
mmg sgt puah hati dgn hasil hari ni....bersyukur sgt2 pada allah kerana memberi sgl kemudahan bg kami...melindungi kami sepanjag perjalanan td...memberi kami semangat dan kesihatan utk kmi melaksanakan tgs berat niii.....alhamdullih...



sja mau bgthu:***mcm xcye da 1 skol 2 siap ada lif bagai ag..jbtn math pun xda lif...mantap!!***

1 comment:

  1. hahaha.. gaya wt school attack cm tv3 jer...
    good luck menyiapkn fyp.... ;)

    ReplyDelete