Wednesday, February 16, 2011

rasa teruk bila xdapat jawb...

rasa nak nangis pun ada bila dr ckp nak bt test balik...nape?nape?...nape xbgthu dulu...xbce ape pun ni..oh tuhanku..ape yg aku mau jawab ni...tambah sedey bila dia bg soklan yg same..dia ckp hari2  kuiz ramai yg dapt rendah..aku pun sama...but aku xsempat nak bt revison pun lg soklan 2...patotla semalam aku ase cam nak jawab balik je soklan kuiz 2..tapi sbb duk sibuk stdy utk test tajuk so aku bt derr je la fasal soklan 2...hhuu...nape la aku x jwbbb....nyesal pun ada....lau camni aku xtaw la bpe aku kan dapt..rasa cam bersalah sgt pada dr,mak bapak aku..pada diri ni...ohh aku mmg kene cari sgla kekuatan nd semangat yg hilang nihh....aku da bt mistake yg sama..aku xstdy..aku xtgk buku...cz aku xtaw dia nak bt kuiz...emm tapi bukan salah dr pun...dr mesti pikir yg student dia kan stdy bila dia ckp nak bt kuiz..but when he does`nt say...mmg sucking!!nak tlis menda pun xtaw...

ya allah...aku insan lemah yang meminta sgla pertolongan dan ketengan darimu...tenangkan lah hati yang tengah resah dan kecewa ini...lindungulah aku dari hasutan syaitann yang menyesatkan...berikan kembali semangat dan kekuatan bagiku....permudakan segala urusan aku dan iringilah hidupku dengan kejayaan yang diredhai oleh-MU.

No comments:

Post a Comment