Thursday, February 24, 2011

selesai sudah utk hari ni aje..len hari menimbun-nimbun muncul...

alhamdullilah..selesai sudah presentation tadi..presentation economi mengenai sumber minyak dan gas asli...semalam test sej math..em yg 2 xtaw nak ckp..but today so far sgt puas hati la dgn kerjasma ahli gp..emm byk soklan yg kne tanya td..terkial2 gak nak menjawabnya..soklan menguji minda..aku men pedal je..hihihi..janji jawb..kan..kan..kan..

ingatkan lepas habeh present nak balik awal...sekali hujan lebat lak..alahai..mata ni dah la ngantok gler..minggu ni mmg xcukp rest..tido pun over 2 a.m...final year ingtkan leh rest sket..ternyata itu adalah khayalan semata2..asal weekend je da event yg kne attend..mmg la setgh event 2 x wajib, tapi lau xpg xtaw info lak..kan dah susah..mg depan da seminar kerjaya,mg depan ag da diner fys,mg depan skali ag da finishing skol..pas2 rumate aku ckp nt da seminar kemahiran insaniah lak..adoi byk nye prog...semua pada weeknd...nak kuar release tension pun xdpt...xtermasuk ag ngan  thesis projek final year ni... huhu

apa yg penting...kerjasama...wonderpet..kami dtg memberi pertolangan..
.kan bgus wonderpet 2 mmg dtg tlg aku yg tgh kesusahan ni..hihi..:-)
apa yg boleh aku katakan disini kita kene manage our time dgn sebaik mgkn...dahulukan yg ptg..kije jgn bertangguh..lau xda masa gak bt la sket2 or pelan2...pasti lame2 kan siap gak...macam menabung........hihi..

ok lah..sementara da masa ni aku nak zzzzzzzzzzzzzz jap...tata..jgn lupe ye  kawn2...masa itu emas...anda buat anda dapt....lobiu..

No comments:

Post a Comment