Tuesday, March 22, 2011

finishing skol.

last weekend yg sgt memenatkan..
kne attend finishing skol lak.....
xmau..xmau..aku bz..
lau la aku leh bgthu yg aku sgt la mls nak pg.....
tp nak bt cane..
demi nak grad..padahal ramai yg ckp xwajib..
xnak amek risiko..aku pg la jugak..



mmg xdinafikan..aktvt dia sgt la byk membantu..
improve aku pnya speaking..
tp bile hati xrela bt..
nak ckp perkataan simple pun xtaw..
mengong ase..
;
;
;
;
alahai ...mata aku asyk duk tgk jam je..
bile la nak hbeh slot ni..
asyk kne present je..
bowinkk..aku xpandai nak speaking..
huh..
.
.
.

.hari kedua..
ptg aku xpegi..
bkn sengaja..
aku sakit..bese la pompuan...
aku mmg xlarat..
xtaw la ape tndkan yg aku kan kne
tp aku xtkot..
coz aku mmg x mampu utk berjln pun ptg 2
lgpun ramai yg xdtg pun......

dah aku mals dah nak ulas cite finishg skol ni..
sbb aku xtaw ape yg aku dpt..
sbb fikiran aku..hati aku time 2 duk risau sal test n fyp je
huhuhu..
maafkan saya...hihi..
lau dia bt time org semua xbz ngan test n fyp mesti smbutan nya sgt menggalakkan..
bnda ni bgus..tapi bg aku masa kne pada tempatnya..
mg2 akhir2 ni student nak fokus pda fyp..
so, len kali kne pika ke bz studnt gak..
huhuhu...

dah2...aku nak blah...
end-

No comments:

Post a Comment