Thursday, March 10, 2011

surat cinta tanpa di duga

suatu petang........


lepas kelas tpp....
.
.
.
angin petang yang nyaman...huh.....
.
.
.lalala......lalu cni la...dekat sket..
.
.
.
adik...behnti dik....nak kemana ni.?tegur abg yg xbpe hensem..(kihkihkih..*.kne ckp jujur..lau xensem kne la ckp xencem kan.*)
.
.
.xnak..xnak..saya xkenal awak...ayah kita ckp jgn layn org xkenal...
.
.
x sya nak bg something la....terimalah...t kita jmpe dekat.........
.
.
dtg taw...wajib!!bawa duit skali...
.
.
pehal mat x encem ni...ingt aku toke getah ke...mitak2 dt org...pirahhhh....
.
.
.dia bg saya surat cnta...jom bace sama2...
.
.
alamak terbalik lak.....hehhee
.
.
.
surat cinta yang menyakitkan hati.....wawawa..kopak!!!!
..
.
.
.mmg malang se hari tu...patot la aku ase cam xbesh je nak lalu c2...upa2 nya da abg keslmtan bwu nak stat keje..selama ni diarg xkeje....hihihi...
ala..aku nak g depan 2 sket je...xkan nak patah balik pusg 1 kampus kotttttttt....xpikir ke? consider la...bt la jln 2 ways...

.
.
.yela2...mmg slh saya......xikut arahan jaln raya....bawak je pandai...tapi xtaw peraturan...kui.kuikui...
*bkn aku sorg yg kne k*
.
.
.
ape lagi...bt rayuan la kat pjbt keslmatn...alhamdullih...dpt pengurangan separuh...sob..sob..melayang dt cam2 jew....
xpe la...anggaplah ni pengajaran bt ko cik ain...........jgn sngka air yang tenag tiada crocodile!!!
.
.tata..slmt membyr saman bt insan yang senasib dgn ku..





moral: len kali jmpe bang ni lari.......*diarg yang ajar...*

.
.

1 comment: