Thursday, July 7, 2011

bukan nak memilih..

baru-baru ni aku mendapat tawaran kerja..tapi aku tolak...aku juga xtaw kenapa..tapi yang pasti aku ingin berehat sebentar utk meluangkan masa dgn fmly..mmg gaji yang ditawarkan boleh la utk menyara aku sorg...tpi aku merasa aku belum bersedia utk bekerja memandgkan urusan aku di upm pun belum settle lg..lgpun tawaran itu hanya utk kerja sementara..

bukan aku nak memilih tp aku mmg xda mood nak bekerja lg..aku nak berehat sebentar je..aku bawu habes praktikal mg lepas..xsampai seminggu lg..aku pun nak balik kg,rehat2 kejap...huhu..jagn la anggp aku demand ke ape sbb xnak kerja kerna ia bukan jawtn tetep...plez  i really need a space..insyaallah rezeki aku ada la kat mana2 kan..mudah2 mudahan..amin.

kepada kawn2 yang dah melangkah ke alam pekerjaan........

SELAMAT MAJU JAYA DI UCAPKAN..


lots of love..
ainrisya..

No comments:

Post a Comment