Tuesday, April 24, 2012

Bakat


 Aku? Kira-kira, duit, bisnes, art, design….minat………tapi setakat imaginasi je..hihi. office aku nak pakai akauntan, sanggup hantar staf pegi buat diploma untuk belajar accounting, nape tangan ni tidak berani nak angkat! Sya minat account, spm dapat a1 tapi takot nak melakukan kesilpan, so saya pendamkan.
Next office nak buat renovation..tapi tiada siapa yang pandai untuk mendesign plan renovation. Office nak hantar pegi stdy arkitek..sya minat…dulu spm saya amek pendidikan seni dpat a2..tapi rasa lukisan saya xsecantik mana..jadi saya pendamkan!
Lagi office nak buat website, upah orang luar untuk buat website, tapi orang tu tak dapt nak buat seperti apa yang dikehendaki. Office nak hantar orang stdy IT, oh my god  I suka ..nak. nak..dekat u I ambil extra kredit belajar multimedia..boleh buat story board and movie lagi.tapi website tak master agi, stakat blog tau le ….tapi dlam hati je..huhu..sekali lagi saya pendamkan.
Banyak peluang yang aku lepaskan kerana aku takot untuk mencuba..but later I hope that I will become new girl..that can facing everything coming in front. Yeah..




Entry bertajuk peluang yang kupersia.
Sib baik office tak nak hantar staf pegi belajar acting/dancing..dulu aku masuk dancing class sekejap tapi bhnti sbb badan aku bengkak2…huhu..cite ni  xde orang yang tahu..syyyyyyhhhh!

No comments:

Post a Comment