Tuesday, April 3, 2012

Kenapa la kau susah nak dipercayai!!

Tajuk entry direct k..nampak sgt aku nak ckp direct..entah la aku pun tak tahu dgn seorang sepsis ni..setakat ni baru sorg..selepas ni aku tak tahu..kenapa la susah sangat nak percaya pada ko ek..apa masalah ko sebenarnya..lain yang aku Tanya,lain pulak yang ko putar belit..aduhai manusia..kenapa nak mencari nama dengan cara sebegini?tidak sedarkah cara ko tu sudah menjatuhkan maruah orang..
Aku bukan jenis yang membalas dgn menceritakan segala rahsia ko..bukan juga yang bercerita mengenai apa yang ko ceritakan..aku tidak suka membuat ko mencari gaduh dengan orang lain..yang penting aku tidak mahu menjadi seperti ko!aku hanya akan memperbetolkan stoli ko yang entah apa2 tu..kalau aku yang salah aku bersedia mohon maaf..ternyata aku slah menilai ko..padahal sudah ramai orang menasihati aku agar tidak mempercayai ko..tapi aku ternyata terperangkap dengan tipu muslihat kebaikan ko..sebelum ni bukan tak pernah ko menyakiti aku,tapi aku lebih suka berdiam kerana aku respect ko! Ko faham tak yang aku respect ko..kalau ko perasan siapa la yang nak layan ko sekarang kalau bukan aku je…tapi ternyata aku rasa perlu berjiwa keras dengan ko..yang paling penting jangan bagi muka pada sepsis mcm ko..
Ko tahu tak aku rasa marah sangat dengan ko..sampai aku rasa aku dah tak mahu respect ko…waktu aku tahu ko putir belitkan apa yang aku cakap aku sempat kot kuarkan kata2 tak sepatutnya..ko tahu aku tak menyesal..tp aku sedih gak la kenapa ko tak Nampak and rasa yang semua orang dah tak layan and meluat dengan perangai ko..susah betul nak bagi ko sedar..
Sudahlah…tiada yang lebih pada aku berbanding ko..tiada yang perlu ko dengki kan..aku bukan mahu bermusuh dengan sesiapa…mungkin sebelum ni ko rasa diva..tapi tak mustahil insane yang ko tak sangka boleh sembur ko adalah aku!!!!ko ingat aku takut ke? Ko sape nak lempang aku? Heloooooooooo!!! Baik ko pergi taubat minta ampun..banyak orang dah ko sakiti..
Aku pun nak pergi taubat sebab mengata ko kat sini..kalau lah ko tahu blog aku and ko bace entry ni aku harap ko terasa sampai lubuk hati…

Ya allah…ampunkan hambamu ni…=.=

No comments:

Post a Comment