Wednesday, August 28, 2013

OPEN HOUSE KAK ZURA!

hai...
jemputan open house ni bertalu-talu gak la..siap bagi hint lagi ken sesapa yang buat open house tu sila lah habaq mai...hahha..i kan bujang lagi...berjalan sana sini tiada masalah...nak travel?pun boleh..janji lu orang berani la...i ken penankut sket...choiiii...

so sabtu lepas, kak zura a.ka. mentor aku dalam bisnes ni buat open house...so aku rasa nak pergi sangat lah..nak kenal2 ken...selama ni duk men dalam alam maya je kan..but pernah lah jumpa first time time dia invite pergi event launching aura white dulu...so ni kali kedua lah jumpa...hihi

aku ajak geng2 aku lah...pergi sesorang jakun kau..p dah sms siap dah nak ajak geng kan..hahha...so akak cakap bulih datang so aku sangat lah teruja nak pegi...kuang3..
rumah kak zura dekat shah alam...so aku tak teror sangat kat shah alam, but xpe kita kena konfiden..sib baik ada navii kat fon kawan...maka nya sampai lah kitaorang dengan jayanya...

cantik kot rumah kak zura..kagum2 sekejap aku..hahha..
ni nanti kena buat bisnes jugak ni...
makanan dia banyk, ada nasik tomato, lemang,mee sup, dll..
aku makan mee sup dengan ratah ayam...hahhaa..
nasik tolak tepi...i on diet...padahal sembelit...*adakaitanke*





borak2, gelak2 dengan kak zura rupa-rupa akak pun orang kelate jugek...pintu geng lak tu..dekat snagt lah tu..30min je dari rumah ii..hihhihi...terus keluar kecek kelate..baru meriah gitu..
so  namanya datang baraya rumah sifu, marilah kita bergambar sekeping dua kan...
sebagai kenagan and bukti i pernah kerumah sifu bisnes i ini....



aroun 6.30pm gerak balik..untung pergi dapat free gift...thanks akak..memang akak ni baik hati...aku join bisnes bawah dia pun rasa senang berurusan dengan dia...walaupun sale aku turun naik ikut kerajiana kak zura rilek aje...i really like kak zura ni....

so thank you kak..
thank you sebab bagi saya peluang berbisnes and belajar...
semoga rezeki akak bertambah-tambah...amin :-)

No comments:

Post a Comment