Friday, August 16, 2013

sembang-sembang


sakit tu penghapus dosa
pakej lengkap..
selsema, batuk, skit tekak..
batuk dh semakin kuat..
nak bagi ilang sakit tekak dlu ni..
sakit ngat nk menelan ni..

cerita raya nnti la update..
ada byk jugek kisah raya yang nak share..
tunggu badan ni sihat sikit..
buat entry sekali harung..

alhamdulillah..
raya ni much better than before..
i mean saya dah semakin kuat and tabah..
selalu nak dekat raya saya dah start ngs2
sebab rindu arwah ma...
and for the first time...
dr hari saya jejak kaki ke kg until balik balik ke kl
saya tak ngs langsung...
saya ngs lam hati..
rasa saya hebat giler...
huhuhu...

ma, saya rindu sgttttt dkt ma
biar kan allah saja tahu apa yang ada dalam hati saya ni..
biarkan allah saja tahu apa yang saya ingin kata kan..
insyaallah kita pasti bertemu ma...

No comments:

Post a Comment