Thursday, October 24, 2013

jaga-jaga...ada yang memerhati

gedik?
sinonim dengan kaum sejenis aku..
toleh kiri kanan..cermin diri sendiri..
ishh takut nya dilabel perempuan gedik..
tapi aku lagi banyak dilabel permpuan garang and masam
hahhahha..
u dont know me, let be fren, i kind enuf..*poyo
tak kisah la orang nk cakap i ni garang ke apa..
janji aku tak tergedik-gedik dengan jantan sudah..
seriusly aku tak suka tengok gegirl yang tergedik-gedik ni..
setakat mengedik dengan bf sendiri tahan agi..
ni tak kan dengan orang punya pun nak try market..

try market?
hah, cuba-cuba..
cuba la, dapat ko pasang buat spare part..
aku tak leh terima la yang dah ada pasangan, tak kira la dah kawin ke, baru couple ke, dah tunag ke..
pastu cuba-cuba nak try market..
jangan diberi harapan palsu pada orang..
yang seorang mengharap, yang seorang lagi setia mempercayai..

terlalu open?
bersikap friendly dengan semua orang tak salah pun
tapi terlalu open tu aku tak bape suka
aku pernah nampak, depan mata aku bini orang tepuk tampar tunang orang..
cakap manja-manja, liuk lentok, sengih2
hoiiiii mesra la sangat...
kesian..
yang boleh mengelak kita elak la
jangan tadah diri, itu namanya rela
mungkin jenis aku tak leh masuk dengan orang-orang macam ni..
muka dah la masam, cakap cam kasar..
tapi tak kisah la..
aku takut kot nak mesra-mesra dengan orang punya hak..
bukan tak ada kawan lelaki..
tapi berhati-hati lah
masih ada hati yang perlu kita jaga...
bukan bererti mengongkong,
tapi dari pandangan umum, 
pun tak manis...

aku memang suka mememrhati orang
pastu aku fikir 
kenapa dia perlu bercakap semanja itu dengan suami orang?
kenapa dia perlu tepuk tampar tunang orang tu?
kenapa dia perlu duduk sebelah suami orang itu, sedangkan banyak lagi tempat kosong?
kenapa dia perlu bergambar berdua shj?
kenapa dia perlu keluar makan bersama berdua?
kenapa dia perlu ...
kenapa...
hahhahha...gila sensitif pemikiran gua..
eh tak la...ada reasonnya
tak perlu bercakap semanja itu kalau boleh bercakap seperti biasa
tak perlu bertepuk tampar sebab sakit woiii tampa2 orang ni
kerusi kosong kan banyak..duduk lah jarak sikit..
bergambar berdua dengan husband dah la, dengan orang punya ko tarik la sepuluh orang..

perlu ke buat semua itu?
complicated and subjecktif
depend pada individu la..
yg penting jangan da udang di sebalik mee..
yummy jugakkkk...




No comments:

Post a Comment