Friday, May 23, 2014

jom borak

actly aku tak leh tido..
puas la duk pusing sana pusing sini..
huhu..nak kejutkan husben macam kesian lak..
husben jenis kalau lepak ats katil cepat nau tertido..
hmmm faktor kerja kot, tak cukup rest kot..
aku lak suka nau bercerita sebelum tido..
kadang tu kawan kat sebelah dah tertido aku duk pot pet pot pet g..
aku masih dalam situasi menyesuaikan diri lagi..
nak adjust time tido..
aku dah macam kelawar..malam susah nak tido..
siang hari nak tido lak..
malam2 la aku rasa nak basuh baju la, nak lipat baju la..
jangan tak tahu kalau haqi oncall, aku actly tido kol 2 or 4 pagi..
kekadang tu tak tido pun...huhuhu..
kalau dia tanya aku cakap la tido kol 12...
ampun suami...huhu...
tabiat aku jugak tido tak leh tutup lampu..
kalau tutup ah sudahh..mmg tak tido la..
aku tak leh gelap..kena ada cahaya gak..
lagi gelap lagi lah aku tak tido...

aku dah tak tahu nak buat ape ni.
tgk tv dah, layari tenet dah..
huwarghhhhhhh...bosan nya...
eh korang aku nak tanya ni?
pernah tak rsa kau nak tegur seseorang, tapi tak tahu nak tegur cane..
tak macam ni..kau dah tegur dia..dia faham..anguk-anguk..
tapi still jugak buat benda sama..
macam mana ek?
kalau tak tegur benda tu dah macam makin hari makin masalah..
kalau tegur tapi tak de dia nak buat lak..

aku ni kadang-kadang ada satu perasaan macam..
ah malas la nak cakap dengan orang ni..
malas la nak ambil tahu everything fasal dia tuh..
sometimes ada jugak orang tegur aku macam sombong..
tapi aku rasa macam malas nak layan..
kadang tu aku ada juga perasaan jenis redha terlampau..
macam kau buat la ape kat aku..aku macam arghh sukahati kau la..
macam kau nak letak aku kat bawah ke, kat atas ke..
kau nak suruh aku buat ape ke, aku terima je..
tapi ada jugak jenis aku bila ak tak nak sampai ke sudah aku tak buat..
kau suruh la macam mana pun aku ttp dengan pendirian aku.
aku pun tak tahu aku nak cite ape sebenarnya..hahha..

perasaan ni macam-macam dah rasa..
harap-harap feeling ni tak la berlarutan..
susah lak nak adjust time tido ni..
dah la kerja makin menimbun..
bosan.

minggu depan nak balik kg..
emmm tak sabarnyaa...

korang.
doakan adik aku cepat sembuh..
hari ni warded sebab kencing manis and darah tinggi
sudden..
sedih giler aku..
mungkin ni jugak penyebab aku tak leh tido..
terlalu fikir dan terlalu risau..
aku rasa jam-jam ni jugak nak balik..rasa nak balik sangat-sangat...
harap-harap dia tabah mengharungi ujian ni..
semoga allah sentiasa melindungi dirimu adikku..


No comments:

Post a Comment