Monday, December 24, 2012

besday ofismate

jumaat..
entry lepas ni, baru da masa nak menulis..cheh bajet sgt bizi kan..mmg bizi pun..lately report agak banyak hendak di hadap..huhu..malaihhh..hari jumaat kalau ofis aku boleh pakai sukahati ko..nak pakai jeans ke, skirt ke, shortpants ke..lantak ko janji jgn terseksi sgt la..jadi jumaat aku bedal pakai jeans and shirt putih je..memang selekeh ok..lantak lah..

tak tahu lak ada plan nak makan luar..and tak tahu lak nak celebrate birthday siti..huhu..maap saya lupa birthday ofismate and sya mmg bangsa blur ingat birthday orang..huhu..sbb bab celebrate birthday ni bukan suatu yg IN dgn saya..haha..so sory ye ofismate..saya blur..

tapi kan kek dia mmg syok habis la...makan sampai terjilat..berlapis-lapis..every layer da aiskrim..nyumnyum...

the cake!
kitaorang sambut ni dekat SUMMIT kat area subang jaya..and mmg aku jakun sbb first time pegi..haha..mall kat key ell ni byk kot, tak kan aku nak kena terjah satu2 kan..tunggu seploh taun lagi aku duk sini korang ckp mall mana inshallah aku dah master..hahha..gilek bajet tahu padahal pegi mana2 sesat je manjang..bese lah blur..
 
hajar punya
aku punya..yg lain malas nak snap..jauh  ngat and lapar..haha

tunjuk gambar ni kat haqi..boleh dia cakap...

elehhhhhhhh takat nak makan paprik ayam dgn nasik..apa bran..
hhhu..yela i tahu i ni kampung...sukahati la..
aku kalau pegi mana2 tak kira tempat makan yg gile best pun, first aku mesti blur nak  try makn ape..aku takot nak cuba yg pelik2..kang ko...secubit pun tak jejas sbb tekak aku ni bukan nya betol sgt..baik aku order yg bese2 je..pernah sekali order apa kenda nya..kunun nya nak try western lah..sekali kooooo...ke tong sampah jugak lah makanan tu..sbb aku tak leh telan...jadi dari mebazir baik kita "tepuk perut tanya tekak"..bese2 sudah..
siti and fiza
sebelum makanan sampai semua dah baham makan kek dulu..dan dan habis kek sepotong sorg makanan sampai...tapi kan..sbb dah kekenyang makan kek, makan nasik pun nak taknak je..pastu  duk men cedok yg orang lain punya..haha..main try2 menu ornag lain..mana tahu kalau yg dorang punya lagi best boleh order..nk order sndiri x konfidem..haha..dorang order western2 taw..so boleh lah variasikan tekak ni..huhu

ni senior kami!
kami..tgk selekeh gler ase ni..
best kan dapat lepak2 dengan ofismate ni..nak2 makan free..lau tak hari2 makan nasik lemak singgit..singgit2 pun berbaloi la dari makan mamak yg asyik kari2..kari..naik kembang tekak aku ni...poyoooo..haha

ok lah sampai sini dulu lah..jap agi nak keluar cari barang dapur...bukan haku punya..tapi budak haqi tu..duk menyanyi kat telinga aku nak beli brg dapur dio..alahai aku tgk dia kekadang tu perngai cam suwit pun ada..nanti kita tgk gelagat dia kat pasar lagi lah suwit..tapi xley lawan suwit aku lagi lah..*pitam*

pada siti..hepy belated birthday..semoga impian mu tercapai...




dafter percuma untuk menjana RM370,458.00 sebulan di SINI

No comments:

Post a Comment