Wednesday, December 26, 2012

OT Bersama

hari ni memang penat sgt...menyiapkan kerja ofis yang manyak...mau patah pinggang den membuatnya..jadi untuk berlaku adil kerana tak boleh dating..maka kita telah mereka plan untuk berdating sambil ber OT..
haha..jadi mangsa telah diheret bersama untuk menulun buah hati nya yang bajet cun..*berpeluh*

bersama ketabahan dan sygkan buah hati jadi haqi telah merelakan diri untuk menulun buah hatinya yang ngada-ngada ni..kita bayar ok..haha..jadi kami bercadang untuk melaksanakan misi ini di fakulti nya sahaja..sbb boleh WIFI and ada meja maka tak de patah pinggang kami nanti..huhu..

mula-mula mengajar budak ni budak ni buat..huihhhh jenuh gak..tapi kita sabar..sabar..haha..nama lagi dia sanggup tulun kan..itu pun dah kira syukur lagi nak komplen kan..buat kerja dari kol 5.30 sampai lah kol 10.30mlm tu pun belum siap lagi..maka bersengkang mata lah hamba menyiapkan kerja malam ni sambil menghupdate blog..wakaka...

tapi kita sangat terharu ni ..sbb haqi ni sgt lah baikkkkkkkk..tlg kita bt keje..tak sangka dia leh sabar boleh buat ni semua..mula2 tu bunyi gak mcm fed up and bosan kot..tapi after 1 hour..leh tgk kosentrate dia punya bt kerja mmg sgt kagum..auu..aummm..*eh silap effect bunyi*

kol 7.45 stop kejap sbb nak solat..sbb tak nak shut down lappy maka haqi hanya memberi direction je kat aku kat mana surau fakulti dia..oh...mana boley ni..haku dah penakut..nak terkencing aku jln sorg2 cari surau..haqi lah bukan main beria memberi arahan..tapi aku? blurrrrrrr...last-last..sesat jugakkkk...dah la jumpa lift..
terus teringat dia penah cite...
sblh lift ada bilik mayat...
lagi lah aku jln macam ahli sukan lumba lari..
takuitt wei...
pusing punya pusing jumpa gak...
mujur.......
masuk2 je..blur lagi...y?
sbb tak de arah kiblat...berpusing-pusing aku kat dalam surau tu..nak intai yg belah muslimin tak org lak..adoyai...dah la takuitttt ni...dgn tak de org la, dkt dgn lift lak tu surau ni (kepala fikir bilik mayat)
..
no choice..
ambil hp call haqi..
nasib budak tu tak hangin...wakaka
dan dan habis ckp bateri xde..terus mati...nak ngis ase wei..nape byk dugaan ni...kepala duk fikir macam2..padahal kat surau ni..mmg bangsa penakut...
sudah solat je terus berlari kat haqi sbb dia lak nak solat...berlari lah dia g solat tinggal aku sorg2 jaga lappy lak..huhu..

kenapa lah aku duk takut sgt lift kat fakulti dia ni..huhu..lift tempat lain ok je..ntah ye ntah tak dia cerita..padahla kat bagunan tu byk je lift, ntah2 lift yg sebelah bilik mayat tu kat tempat lain aku je fikir lelebih..cuba bayangkan cane kalau stuck kat lift...tak mo..tak mo..dalam hati duk berdoa cepat2 lah sudah solat haqi oi...seram lak...

tapi betul ke sblh lift tu ada bilik mayat?
ntah2 mamat ni tipu aku jek...ke saja nak tunjuk berani sbb selalu malam2 naik turun naik turun guna lift tu utk ke hospital serdang...tapi rasa tak berani sgt budak ni..wakakak..sbb kalau anjing kat belakang 100m pun dia dah bukak langkah nak lari..aku hangin giler..dah la aku pun takut..dia pun sama..alasan nya sbb tak boleh dgr anjing menyalak..rasa anjing tu nak kejar dia..dah kamu lari mmg anjing kejar la bang oiiii...

tapi mmg betul pun tak de nya berani sgt haqi ni..hahha..
pernah dia cakap online dia kat area lift tu..sbb situ WIFI laju skit..nak compare yang tempat kitaorang buat keje ni lembab okey...tapi aku lagi rela duk sini je kot...bia ar lembab pun...dari tetiba keluar pocong, keluar ntah apa2...
aku: berani kamu online sana..sorang2
dia: ah ah sorang la..time tu nak stdy...
aku: stdy gne internet????*peliksindir* sunyi eh kat situ
dia: tak ramai je..tapi kita tak perasan kol 11 lebey tu dah tak de org..
aku: hah ???? habis kamu tak takut ke...
dia: tgk semua org tak de kita terus kemas balik la...
aku: hahahahhahahhahahahahhahhahaha...

see?terlepas ckp...takuittt jugak upanya...haha..tu aku ase sbb dia ralit sgt duk online sbb tu dia stay smpai kol 12 lebey tu..lau tak aku ase tgk org xde mesti dia blah jugak...bagus lah, aku pun takuit nanti dia buat tabiat nak online or stdy kat sna mau seram aku...nanti dngan sapa dia stdy pun aku tak tahu...wei meremang bulu romo aku dah la baru tgk cite hantu kak limah....huh *raupbulukatlengan*

apa-apa je lah..tak fasal aku tak ley nak lelap sbb teringat lift fakulti perubatan ni..alahai..
nasib haqi ni belum dr lagi, lau tak asal tak ley tido minta ubat tido..wakkak..tak yah aku nak ingt2 benda pelik2 ni..huh.

haqi sgt suwit sbb belanja kita air refill..
dan kita sgt jakun ada mesin air refill..masuk 60sen dpat air coke refill, air sirap, nenas etc..ada ek mesin ni?
siap suh ajar lagi cane guna...pahtu tahan telinga kena baham katewa oleh haqi kerana tak tahu ada mesin ini..apalah nasib...huhu..

maka kita habis semua air itu sbb kita marah dia duk asyik ckp..
 hne tak tahu eh? (ayat standard dia bila aku tnya bnd yg aku tak tahu dia tahu)

menciiii....
tak bayar OT kamu...*fadanmuka*


No comments:

Post a Comment