Sunday, December 16, 2012

sudah baik dan promosi Felinna..sila baca yang bawah skali

perang dingin sudah berakhir..sudah back to normal ek..so jgn nak ngada bt hal lagik..kita buang yang keruh ambil yang jernih..kejelesan kena control..huhu..

 tak ada hal sebenarnya..saja nak hupdate..haqi next week start exam..doakan dia semoga dia terang hati and tenang utk jawab exam..angin exam dia mcm anje sket..nak order aku bt nasik ayam lagik..huiiiiiiiiih aku ni bab dapur agak fail sket..walaupun muka aku mcm confident bila masuk supermarket tapi percaya lah aku sgt blur nak kenal sayur, ikan, rempah etc..lagikpun supermarket kan dah bt label kat pack dorang..so aku sgt confident mencari bahan berdasarkan label yang ditampal..kuikui..sbb tu jgn tgk aku kalau aku g pasar, mmg serba xkena..nak ambil ayam pun berfikir..

pernah satu hari da sorng pak cik ni..kat pasr..tanya aku..

pak cik: dik ni limau purut ke?
aku: hah??
pak cik: ni limau purut ke limau nipis?
aku: emmmmmmmmm...blurr..*taktau weiiii*
pak cik: limau purut kan ni? *lagik tanya aku even dah tgk aku cam orang blur tahap apaer*
aku: err kalau limau purut dia cam berkedut2..betul kot pak cik..

hambekkkkkkk ko....siap ckp lagi cane rupa limau purut kan..iye aku mmg macam ni kalau menghafal..ye aku hafal and ingat sumthing berdasarkan kelainan benda tu..cth cam syur..yang nampak lain tu aku leh tahu lah nama dia...

limau purut=berkedut2
limau nipis=licin
kobis=bulat
kobis bunga=berbunga2
brocolli=bunga ijau *ni baru belajr and kenal*
 kuah,halia=2 2 aku akan beli sbb aku dah hafal tapi smp skrg asyik tertukar...*kukui

ni sebahagian la..tapi tu cara aku la..lau sayur cam nak sama tu aku macam susah sket lah nak kenal..tapi tak pe kita da pakar........kita da chef haqi....muahahhah...kalau beli sayur, mau ko dia belek barang patpuluh kali..beli ikan tekan2 ikan, cek mata ikan *apakehalnakpicitmataiakan*, beli ayam pilih yang xde lemak sgt, dan macam2 lah..aku kdg2 suka tunggu dia lam kete je kalau dia nak beli stok barang dapur dia...letih kottt!tunggu lam kete pun dah rasa hazab lama nya dia bershopp apatah lagik aku meneman smbil menapak sekaki dgn dia....huuhu...lama dia lagi lama dari shopping barang aku taw.taw.taw...

eh jap kenapa nak cite fasal syur mayur lauk pauk lak ni..ok lari topik
t_________t

ok sambung cite tadi..sapa yang baca blog ni xfaham buat2 je fhm lah ye..
huhu..
ptg tadi dating kat The Mines..ada book fair kan...so menapak lah kitaorang kat sana..naik tangga exhibition hall tu jumpa dgn orang2 yang kiri kanan pegang plastik buku..senget2 bahu sesorang...berkobar2 aku nak sampai hall tu..dah aim ni nak beli novel...

masuk2 je hall.......
welcome...dah pelik ni..asal nak speaking...

cisssss...
english book only beb!
mana da novel malay yg aku tangkap lelah tu.....eh
dan aku xbape nak layan english book ni kecuali RD, tu pun sbb dlu matrik lecture paksa beli..dan haqi mmg sgt lah tak suka beli book sbb asyik duk ckp dia punya book tak habis baca....

haqi: nak muntah la..
aku: y? cheh dan dan speaking..
haqi: nak muntah tgk buku bykkkkkkkkkkkkk
aku: yela tahu kamu pnya book tebal kan..
haqi: dan tak habis nak baca.....

mmg lah buku stdy tak habis nak baca..aku dulu stdy pun buku reference suka cari yang nipis..dah lah dlu suka fotostat buku jadilah makin tebal..kalau buku tu satu, kalau ko fotostat dah kena buat 2 book sbb binding comb tak muat..haha..dan aku semestinya akan menggunakan kebernasan otak ni untuk menjadikan buku tu lagik nipis..makan buku yang ada 6 chapter tu akan aku divide kan lagi menjadi 3 book which one book with 2 chapter..teror tak haku!orang lain duk fikir nak derive formula aku menderive book...weiii tak larat haku nak menjinjing book yang tebal bermukasurat lebih 300pages tu...dah lah biliik aku puncak alam...sbb tu aku kurus  =,= so ni tips dari aku utk kurus..bawa buku yang tebal2 and duduk tingkat paling tinggi, panjat naik tangga..konfem ko beli makan kat kafe, sampai bilik ko lapar macam ornag nak makan orang..huh!

ok hupdate yang bercampur aduk..
mood tgh happy..jadi marilah kita buat promosi lagi smentara mood tgh ok and owner product bagi permission..jadi teman2 meh la pakat beli promosi Combo Set dari Felinna Beauty ni..

 Combo Set..(INCHLOSS+PMCVC)

RM136 (SM) INCLUDING POSTAGE
RM139 (SS) INCLUDING POSTAGE

SEPERTI BIASA..

Siapa nak order boleh email detail kat ainseti@yahoo.com

Subject : Nama Product
Nama Penuh :
Alamat :
Jumlah :
No Telefon : (Tujuan pengeposan)

untuk lebih pantas boleh sms 014-64221945

XOXO-BYE!

No comments:

Post a Comment