Thursday, December 13, 2012

perang


siri melancarkan perang ke atas sidia bermula..eee...aku tgh hot ni ditambah dgn keadaan bdn yg xbape nak elok..siap dpt mc lagi hari..tgk betapa stress nya haku kerna dikau..menciiiii...

kalau aku majuk aku suka gali tanah, cari semut..korek2..ok tak da kaitan..cuma nak explain gambar kat bwh je..wakakka..
gambar tak da kaitan..saja letak nak menambahkan keceriaan..wakaka..tgk gambar ni rasa nak ngs tgk diri skrg..sbb dulu kurus..nak lari pun ringan je..maklum saja berat only 38kg..
now tgh steady..44kg..sbb apa..sbb Felinna Ichloss lotion kurus yang berjaya memaintaikan keidealan berat haku..*pitam*..sapa nak beli ngan haku..aku jual..wakka (cara promote pun dah mcm gangster)..sory2..kestabilan emosi diganggu kerana haqi saja nak bt aku cemburu......

weh jeles ni...
budak ni mmg xpandai cover line lah..agak2 nak berjimba jgn bagi aku taw..aku ni kuat penjeles..harus lah sbb aku tynnnnnn dia...argggggg menci..menci...
lately kejelesan hati mmg sgt sukar dibendung...bertabah lah kamu haqi melayan buah hati mu yang tgh meroyan ni..rasa nak pukul2 and sepak2 je....

kenapa cemburu?
sbb syg lah...kalau kamu yang tak tergoda, ada yg lain menggoda..perghh..ayat mmg dalam drama lah tadi waktu sesi memujuk..x kira kamu kena pujuk lagi sebb kamu dah mungkir janji kalau tak hamba isytihar perang sampai 7 hari 7 malam...

agak2 pergi berjimba tu belikan lah hamba ole2..
x macho lah balik tgn kosong....


p/s: aku da bt promo combo set>> klik SINI
kalau sudi like page aku Shop With Us

ada benda baru aku nak jual tapi dalam proses pembikinan lagi..haha..
bagi aku calm down dulu...

No comments:

Post a Comment