Tuesday, September 10, 2013

k.a.w.a.n

lately hujan pada waktu pagi ken..
semua ni buat aku rasa hari2 cuti..hhaha
punya lah liat gila kot nak bangun..
tapi this month kadar kelewatan ke pejabat telah improve..
kalau lewat pun bukan sebab i is malas bangun yer..
bese la 2 minggu ni asyik kenduri kendara..
parking space is full
i pagi-pagi lak hujan..
kete lak park jauh..
so tak nak basah kuyup, kena la tunggu hujan reda sat..
so i is minta maaf yer bossssssssss........muahahah

agak-agak kawan baik aku sape ek..
aku rasa blog aku ni macam jarang cakap or citer fasal kawan baik kan..
kawan baik tu ada la, tapi baikkkkkkkkkkkk sgt tu susah aku nak tafsirkan..
pernah ada kawan se geng, sekepala, tapi bila naik tahun baru, slow slow hilang gitu je..
entah, aku yang susah terima orang baru or orang tak suka aku..
oh aku tak boleh nak suruh orang kawan dengan aku if orang tak nak ken..
but aku jugak tak boleh nak ikut orang, becoz aku selesa and suka dengan style ak..
aku memang camni..aku rasa aku nyaman begini..
gituuuuuu.
but aku cukup irrated jgk bila sometimes aku call or msg kawan bila diorang no respond..
macam aku call sebab benda ni urgent gila,  tp aku tahu dia tahu benda aku nak tanya ni..and mmg dia guna no yang aku dail ni...aku berpuluh puluh kali kot dail..masuk je but not pick up..
ok aku terima kalau time tu ko busy..
sebab kdg2 aku pun xleh nak angkat time aku tengah busy buat keje...
then aku sms dia, bagitahu kalau free inform aku, aku nak call nak tanya something..
msg delivered..tapi still no respond..
aku silap hantar ke or dia tak terima...
ak ok lagi, aku try lagi call dia esok nya..call time lunch hour gitu..
konfem dia dgr kan..but still aku tak nak fikir yang bukan-bukan fasal layanan dia ni..
still no answer..
y? y? aku ada buat salah apa dengan ko ek?
aku just nak tanya something..benda tu lak penting..
suddenly aku rasa kenapa aku ada kawan macamni..
one week after that, eh boleh lak dia call aku suh cover dia punya custemer..
oh girl, u hurt me okey......
sebab kawan aku tolong lah jugak...
then ak terfikir jugak, kenapa after kau terima missed call ak yang berpuluh puluh tu, terima msg aku yang ak cakap aku da benda urgent kau xde rasa nak call back or text ak balik...
but after that, dgn no yang sama aku dail, sama text tu jugak ko minta tlg ak...
oh girl ko lupa or ko buat-buat lupa....
seriusly aku tak faham......

geng, ples la bukan tak pernah kau pinjam bahu aku untuk meluah, untuk bercerita..
tak kan sebab memasing dah kerja kau dah lpe semua ni..
sometimes aku fed up dengan term "busy" ni..
busy mana sgt geng..sampai tak ada life ke?
sampai kalau janji nak lepak or hang out tu everytime busy, no time..
plis la...selama aku kerja...pernah kerja sampai 2 pagi, duduk dekat ofis sampai malam2..
berminggu-minggu...aku still boleh lepak and dating kot..
so ak just think how ur life now...
mybe tak ada masa nak tido kot...
irrated kot bila memanjang je alasan busyyyyyyy....
menteri ke kerja kamu?

sorry la geng, aku tak pernah layan ko macamni..
still even skrg ko text ak still bls jgk even aku rasa macam malas nak layan
it ok, aku still kawan kau yang pernah kau kenal dulu..
bukan sikit kenangan kita untuk ak lupakan kau..
but so sorry if aku sudah jarang or ajak kau lepak..
bukan tak ingat, tapi ak tak suka dikasihani..
aku mahu disayangi..

apa pun alasan nya...
ak harap one day kau sedar,
tu je..

that y aku susah nak declare someone ni sahabat sejati..
setia nya cuma seketika...
sorrry beb...

"busy"
lah sgtttttttttttttttttttttttt............

ADS- 2BE GORGEOUS FIBER


BERMINAT NAK ORDER??
SMS : 0192488395
Email: ainseti@yahoo.com

No comments:

Post a Comment