Saturday, January 19, 2013

MINYAK KELAPA DARA (VCO) ANTIOKSIDAN

Aku yakin ramai dah tahu fasal produk keluaran Treenea ni..
apa lagi kalau bukan VCOA kan..
ramai dah yang mencuba and ramai yang gembira dengan hasil dia..

jom baca lagi..

 VCOA ini banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan kita sebab ia mempunyai kandunagan antioksidan yang tinggi dibandingkan dengan minyak kelapa dara lain. Ia dihasilkan dari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol.


VCO Antioxidants dengan formulasi tambahan kaya dengan Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin A (retinol) dan vitamin D (cholecaciferol) yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Vitamin A dan E juga dipercayai boleh bertindak sebagai ejen antioksidan yang mempunyai kebolehan memerangkap radikal bebas dan kajian penyelidikan menunjukkan ia berkebolehan mencegah penyakit kanser serta penyakit berkaitan jantung.

APAKAH KEPENTINGAN ANTIOKSIDAN? 
 
  VCOA ni kaya dengan sifat-sifat antioksidan yang berfungsi melindungi sel-sel badan kita dari radikal bebas. so ia akan menjadikan sel-sel badan menjadi lebih sihat dan tekstur kulit menjaga halus dan seragam..

penyelidkan oleh para sanitis juga mendapati VCOA ni ada 90% minyak tepu yang kebanyakkan adalah trigliserida berantai sedarhana (MCT). Ujian klinikal membuktikan MCT ni merupakan ejen pembekal tenaga segera..MCT ni akan di salurkan ke hati untuk membekal tenaga segera. asid lemak ni  kemudiannya ditukarkan ke sebatian keton. sebatian keton ni diperlukan ooleh otak manusia apabila glukosa tdk dapat berfungsi untk membekal kan tenaga. dan yang best nya kajian santifik menunjukkan sebatian keton ni boleh membantu pesakit alzheimer dan parkinson. mmg sangat berkhasiat VCOA ni..
 
sebatian keton ni jugak didapati membantu dalam serangan epilepsi (ayan/sawan). pengambilan VCOA yng secara oral dalam kadar tertentu akan menyebabkan tubuh kita dilindungi dari serangan bakteria, kulat dan virus. sesiapa yang ada mengalami demam, selesema and batuk juga baik untuk mengamalkan kerana VCOA ni jugak berfungsi meningkat sisitem imunisasi tubuh badan.

VCOA juga mengandungi bhan aktif seperti phospolipids serta sterol tumbuhan yg terbukti berupya merendahkan tahap kolestrol dan meningkatkan LDL dalam darah.MCT juga mudah dihadam dan dapat membantu mengawal berat badan jika diambil secara teratur dan berterusan..senang cakap VCOA ni pun boleh menurunkan berat badan..best kan..


rupa treenea vcoa


FUNGSI, KHASIAT DAN KEBAIKAN VCO ANTIOXIDANTS:
• Membantu kelancaran system pencernaan
• Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh
• Membantu mengurangkan berat badan
• Mengurangkan kadar kolesterol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
• Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
• Membantu merawat pelbagai masalah kulit
• Menyokong fungsi tiroid
• Menghalus dan menyeragamkan struktur kulit




60 biji / kotak
CARA MAKAN VCOA:
60 CAPSULES/ 2 BIJI SEHARI- cucuk VCOA and makan or sapu kat muka..boleh dipakai utk kegunaan luaran dan dalaman..baby pun boleh cuba..

dalam bentuk sofgel..

harga yang mampu dimiliki oleh semua..

RM46 (SM)
RM49 (SS)
including postage! 

Siapa nak order boleh email detail kat ainseti@yahoo.com

Nama Produk: 
Nama Penuh :
Alamat :
Jumlah :
No Telefon : (Tujuan pengeposan)

untuk lebih pantas boleh sms 0146421945
 
like my page SHOP WITH US

No comments:

Post a Comment