Saturday, January 19, 2013

wajah baru

hi...
tahun baru ni kita buat perubahan sket..perubahan pada blog..hihi..ni bukan apa ni sebab excited baru dapat install adobe photoshop..tu sebab duk mengedit pict..kemain excited..padahal keje ofis melambak ni..hadoi cuti2 pun kena buat keje..nasib leh klaim OT..so kita kurangkan merungut dan kita buat je lah keje nya..huhu

banyak story tak update..memang sesangat sibuk..sibuk dengan keje, life and now aku buat bisnes kecil-kecilan..tapi aku rasa hepy giler dengan life aku sekarang..walaupun sibuk and penat tapi rasa puas hati sangat....rasa usia muda ni terisi dengan perkara-perkara yang berfaedah..rezeki lebih boleh kita hulur lebih kat family kan...alhamdullilah..aku jual VCOA..nak order dgn aku pun boleh..baca SINI

orang lain dah list dah azam baru 2013, tapi aku masih belum lagi mau publish kan..bukan tak nak share tapi aku rasa setiap hari ada je benda yang aku nak aim..so aku buat je list tu hari2 sebelum tido apa nak buat sok..kadang-kadang belum sempat buat list dah tido dah..huhu..lagipun aku cam malu je nak share kat sini apa aim aku taun ni..semua nya angan2 je lebih..hihi..jadi kita tunggu je lah ek, once aim aku tercapai aku kan declare it!..haha poyo je statement.

baru- baru ni jugak aku dipaksa and dgn rela hati menjadi pendamping haqi ke Dinner Final Year nya...full story nati aku hupdate ek..tapi nak ckp thanks la sbb bawak ittew walaupun kelam kabut cari baju last minute..sgt rasa nak nagis taw...

cukup dulu lah, nak buat keje sekejap..
nanti kita sambung ek..

No comments:

Post a Comment