Friday, February 15, 2013

wedding 5st~ suzi and husband


selagi tak habis gambar fsl wedding di update maka akan sentiasa ada lah cerita wedding ini..huhu..
ok next turn SUZI lak..hihi..kenduri suzi adalah sehari after MC Pah..so sennag keje..tak payah balik byk kali..sekali harung je..tempat pun dekat2...ni perkahwinan si sulung bertemu jodonh dengan si bongsu..suzi is bongsu...perfect match org ckp..

nampak gayanya 5st girlz dah menjuarai carta memegang title puan..tertunggu-tunggu turn budak laki plok ni..kemanakan jejaka2 5st ni...
hahhahah...
 
tema dia pink purple ugop...

teman2 5st yg hadir..

the pelamin...huyooo...
saya tiada dalam pict ini..sedih ok..
saya datang taw kenduri suzi ni..tapi terpaksa balik awal sebab ada kecemasan yang tak dapat dielakkan..BACA SINI.. makan pun tak sempat nak kenyang terpaksa balik..huhu..naik jumpa pengantin tapi time tu suzi lak tgh bizi shoot..so just tengok je la..nak panggil segan lak..pe 2 pun dorang semua dah wakilkan saya..hewhew...


seterusnya silalah tgk pict..saya tiada disana utk menceritakan kejadian seterusnya..apa yg saya tahu saya suka makanan dia, tapi saya tak sempat nak mkn semua..hahha..







homai kan...byk betul persalinan dia...tapi saya suka make up dia...homeyy...tahniah suzi...

wedding/kenduri on 24 januari 2012

No comments:

Post a Comment