Saturday, March 16, 2013

i need help..

yeay...siap jugak header baru iolss..

bye2 header lama...

cam tak ada benda nak story kan..haha..eh bukan tak ada..ada..manyak nak ngadu...nak ngadu jugak ar..banyak menyirap je kelakuan2 org ni...huhu..

eh nak tanya sket kot sapa yang tahu undang2 parking kat umah flat ni..
ce cite sket wei..
boleh ke penghuni ni buat garaj kete kat umah flat ni..
kot aku duk merempan sorg2 sedangkan dorang boleh lak sewa tapak parking ni..
hoihhhhhhh aki rasa nak pindah cari rumah len jew......
parking space semakin hari semakin limited dek semua org nak bina garaj parking masing2..
satu rumah dah cover 2 space parking kete...
so org muda cam aku yang bukan penduduk tetap ni boleh telan liur je la...
kang di tanya tak fasal cari musuh lak...
huhuhu...

kehidupan..kehidupan..kadang semua nak...even benda tu hak bersama...sorang buat..habis berderet buat...sometime kena jugak look around..kiri, kanan depan belakang...semua i ur neighbour...mybe i ni jiran yang bukan mempunyai kepentingan...so setakat lihat gegirls berpusing tawaf kawasan rumah flat ni semata nak cri parking ni dorang xkisah..i ni bukan anak or sedara mereka..i ni just org luar..yang menyewa di kawasan ini..then bayr sewa and penyelengaraan tapi everyday i kena worry sbb bila balik keje lambat parking is full!!!!..sebenarnya ada byk kosong tapi bawah garaj org..kang masuk org marah..tapi tengok xde kete pun..maybe buat sesaje utk masa depan gamaknya...

itu kisah yang berduit..yang boleh bina garaj..yang mungkin nak save bajet, bergeliga jugak otak dorang ni..tak leh bina garaj letak lah pasu ke, kon ke and cop lah tu space parking ko..kadang ko balik kol 2 pagi aku still xleh ambil space ko, sbb ko letak benda2 ni semua...kenapa manusia ni terlalu pentingkan diri..aku balik awal , space parking berlambak tapi semua dah di cop dgn garaj memasing and pasu and kon kejadahnya...

so tired...kalau masing2 boleh fikir kesusahan dan kesulitan orang lain alangkah bagusnya...tapi ni janji ko lepas ko tak fikir orang lain..tak apa lah...nak marah ko, ko senior, ko orang lama..nak keji ko, rasa ko lagi makan garam dari aku..nak ajar ko, ko masuk sekolah awal dari aku, kenal hukum hakam lebih dari aku..jadi aku doakan moga ko dibuka pintu hati utk melihat orang sekeliling ko..

sungguh menguji kesabaran..........:-(


*semalam lagi 2-3 garaj baru dibina*
belum sempat lihat progress...huhuhuhhhhhh

No comments:

Post a Comment