Saturday, July 27, 2013

hari ini birthday dia yang tersayang!


27 julai setiap tahun, sejak 9 tahun ni,
menjadi tarikh yang ditunggu-tunggu kot..
kenapa??
sebab birthday haqi ler..
dia yang kusayang..perghhhhhh
entry ni mungkin ayat jiwang, tak suka sila ke butang close.
special wish for you..

maaf jika tak dapat celebrate birthday awak dekat tempat yang gempak2..
semalam haqi call, dia bilang dia dah off taq..
ok la syukur, dipermudahkan urusan kerja dia..
dia tnya nak berbuka sekali tak..
of course la nak kan..
fikir dah lama dah..
rasa nak masak lah sempena birthday dia..
nak kuar mana-mana cam kecian je dkt dia..
esok keje kan walaupun orang lain keje 5 hari je seminggu..
kahkahakah...
ok baiklah hamba masakkan makanan kegemaran dia..
nasik ayam special..
ni aku tahu masak ok..
pastu siap cakap dekat dia lg aku nak masak kuih hari ni tapi dia kena tolong ler..
kahkah..mendera birthday boy...
bukan selalu ken..

selesai masak area kol 7 cam tu lah..
lewat sket sebab aku pegi shopping carefour dl tadi..
beli brg2 dapur yang dah makin menipis..
aku tak pandai okey, aku pg dgn kakak aku..
so kerja membeli jadi cepat sket..
kalau aku pg sorang aku just tarik je mana2 barang,
bukan nak cari mana yang fov ke x?
kalau serbuk tu da 2 jenama, yang mana depan mata aku tu la aku tarik dlu..
itu kalau pegi sendiri, kalau pegi beli barang dapur dgn haqi.....
emmmm jalan seret kaki pun belum tentu dia habis lagi shopping barang..
huhuhu..tapi tu kalau beli brg dapur la, kalau barang keperluan pun dia punya timing tu ok la sket..
tp still rasa nak duduk kalau jmpe kusi ='=
korang punya pakwe shopping lama gak ke?
eh asal nak cite sal ni lak kan..

so, kira hari ni genap lah usia haqi 24 tahun..
selalu cakap dia muda dari aku..
ye lah aku kan lahir bulan 5 dia bulan 7..
eleh 2 bulan ajeeeee le..
saja je nak panggil aku kakak le apa la..
aku panggil dia budak sentap...kahkah..
budak berhingus..terus sentap tak pandang2 dah
lucu hokeyyy..

9 tahun dah..
harap impian aku dan dia kesampaian..
walaupun ada susah harap sangat dipermudahkan allah..
haqi sekarang dah kerja, semoga allah murahkan rezeki untuknya..
jadi matang sket...
huhuhu...

selamat hari lahir sayang...
semoga terus berjaya dalam hidup,jadi dr yang baik, yang bertanggungjawab.semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan diberkati allah..semoga perjalanan hidup sayang dipermudahkan allah..

aku tanya dia
a:sayang nak hadiah ape?
h:tak yah apa2 lah, nak hne kawin dengan sayang je..

tido malam hati berbunga2 macm taman..
 birthday sape ni?
birthday sama-sama lah..ahaks..



No comments:

Post a Comment