Sunday, January 16, 2011

aYAHKU yg Baik

bermula sem ni dah byk benda yang berlaku..tapi yang paling sedih bila my laptop rosak..hantar g kedai then org kedai ckp my laptop lau repair pun yang plg ok dalam rm800...waaa mane nak cari duit byk 2...huhu..lame gak aku pikir nak bt ape dgn laptop ni..kalu baiki cam x berbaloi jew..tapi laau trek in dapt bape jew..huhu..saya sgt x taw nak bt ape...lepah dah sesak pikir saya pun 
1)cal my sis...ckp le laptop kne repair...bla..bla..bla..cost bpe..rosak ape...
kept my sis bagi: jual je laptop...tapi sy syg...ini ayah yg bg..
2)survey notebook yg murah...bajet under rm1000...
3)lastly bile pikir patot kot gthu ayah...
cal ayah....nagis dlm hati...ayah  sgt baik...ayah ckp.......

aku: ayah laptop rosk...
ayah: pah2 cane?
aku :lau repair plg ok rm800...cane?
ayah: pah nak repair ke?
aku: errrrrr........macam xberbaloi aje...ingt nak trek in laptop..nak bli notebook yg bawah rm1000..
ayah :nak pakai dt bpe?
aku :emmmm mybe kne tmbah lam rm500 ag la...huhu
ayah: emm nati ayah usahakan..(aku dah nak ngs)
aku: maaf ayah dah sshkan ayah...tak taw bnda leh jd camni..
ayah: jgn pikir byk2..fasal dt nati ayah usahakan...bila nak...
aku: tq ayah,,,
ayah mmg memahami..kekadag aku taw ayah tgh penin pikir mslh ank2 dia...tapi dia xpenah ckp x....mesti akn ckp...nati ayah cari kan...nati ayah bagi...mg dpn ayah beli...semua jwpn dia yg +ve jew......walaupun kekdg cam berat jew permintaanku...at the last dia bg gak...walaupun menunggu tersgt lame...tapi berbaloi la penungguan itu...ayah tima kasih sbb memahami masalahku.....sgt2 rasa kecian dan sedih...ayah u r my superhero....

No comments:

Post a Comment