Monday, January 17, 2011

my MUM is ME!


SALAM...malam ni rasa nak menulis mengenai my late mum..walaupun dia dah xda namun saya sentiasa merasa yang dia dekat sekali...walaupun xmampu ku sentuh n lihat..but i know she will be inside my deep heart..no one will take my place..my mum mmg seorg yng sgt tabah n penyayng...xpernah tgk dia show how tired she is dlm membesarkan aku..dia meninggalkan aku sewaktu aku masih mentah dan masih ingin di belai olehnya..namun apa dyaku..tiada daya untuk aku melawan takdir dari yang maha mengerti...setiap yang berlaku pasti allah ingin memberi sesuatu yang lebih baik padaku...but i really hope that i can be as strong as my mum...sesabar dirinya..dan seikhlas dirimu ma....walaupun diri ini masih masih kecil waktu 2 namun aku bisa mengerti pengorbanan dan kasih mu...ma if i can say that i miss u...hanya doa mengiringi kerinduan ini..
 mum...wktu mmg bergerak dgn pantas..11 tahun telah berlalu tanpamu....yang maha megerti memberiku seseorg yang mmpu ku pnggil mama...ternyata DIA masih memberi aku peluang utk aku merasa kasihmu melalui insan lain...walaupun berbeda dgnmu...but i accept that as a big gift in my life...b coz...kalu aku fikir masih ramai yang kat luar sana mahu insan yang mampu mereka panggil ma....jadi aku bersyukur dgn kurniaan nya...masih di kurniakan pegantimu ma...aku bersyukur kerana aku mempunyai 2 ibu...betapa yang maha mengerti terlalu baik padaku...kalu ada insan lain yang langsung x ibu,namun DIA mengurniakan aku 2 insan yang boleh aku panggil ma n mama...betapa besar kurniaan nya padaku...

1 comment: