Friday, January 14, 2011

kasuT BUat adik..

story kali ni mengenai adik ku..name dia MOHD NURULLAH SOLIQIN..skrg dia form 1..so dah masuk satu peringkat yang bawu..melepasi zaman kanak2..harap2 adik dapat menjadi seorg yang mampu menilai antara baik dan buruk...buat memberi semnagt pada dia we all as a sister..pun nak kasi satu bnda sbg hadiah la kan dah masuk form 1 ni..so, secara x sengaja aku da menemani sesorg ke AL-ikhsan (kedai kasut)..duk tgk2 kasut 2 tetiba teringat pada adik..dalm hati aku duk congak..'emmm lau bagi adik kasut bola mesti dia gembira.."
so aku pun contact la my sis..minta sharing cost..hhaha..aku pujuk la diarg...then alhamdullih..diarg stuju...n aku terkecuali dlm keluarkan bajet cos ak tukag beli...hahha...sorry 2 all my sis...
 harga kasut 2 sebenarnya da sale,so dapat la murah...janji we all mau tgk adik kami gembira...harap2 dia dapat menggunakn utk kebaikan...jom layan pic kasut dia...


adidas.....mahal wooo


buat adik soliqin..



akak sentiasa berdoa agar dirimu akan sentiasa dilindungi oleh allah..hidupmu diberkati  dan di murahkan rezeki..
semoga allah akan menunjukkan adik jaln yang terbaik...akak juga berdoa moga hidupmu kan dilimpahkan sgl nikmat dan di kelilingi oleh insan2 yang menyayangi...
semua kakakmu mendoakan mu.....



p/s:buat semua kakak adik aqin and baby afiq : nak bagi ape bile afiq 1 year...hahahha

        

No comments:

Post a Comment