Wednesday, January 5, 2011

tENgaH kOnFIus..

salam u alls......moga2 semo nye sihat and masih bersemangat utk meneruskan rutin...aku pun dah stat rutin aku sbg seorg mahasiswi yang dah nak hbeh xlame lagi....(hehheh...i.allah)..tapi aku ni da probs sket..aku tgh confius samada nak amek subjek elktf ape ni..semalam masuk kels etika..tapi aku ase cam nak berat je hati ni nak cont....bkn pe aku kels 2 pnya assignment kene bt keje lapngan...huhu..aku pny fyp pun dah kene kuar jaln2..opppss bkn jejaln tapi kuar bt keje la..bt survey kat skol..rasa cam xfit je lau aku cont kels 2 nanti..
aku tgh terpk samada aku patot drop subj 2 or x..n option ak skrg amek subj ekonomi malysia....dgn penuh kemantapn nye aku pun nak g key in subj 2....jeng..jeng...dalm nak key in 2 jmpe kwn aku yang dah amek subj 2 sem lepas...tny2 la cane...alih2 diarg ckp xyah amek..ssh nak score..huhu..wawawa aku keliru!!!so ak tgh duk pikr2 lg ni....the last option ak if ak dpt bt praktikal so ak dah xyah amek subj elktf ni.... 
moga2 L.I (latihan industri) ak dpt feedback +ve drp compy 2 nnt...muahsmuahs..
 

    No comments:

    Post a Comment