Sunday, January 9, 2011

JAlan2..POSing2..cliCK2...

Salam..u ALLS..hari ni amat la kecewa sbb plan nak jmpe someone x jd..bukan xjd tapi xbole masuk..huhu cam gempak je kan org nya…hehhe..emmmmm orang 2 jeng2 jeng2….my cousin la..(name dia ibnu hamiza)..but I just called her KAKAK..cz she is anak sulong…xdpt nak gak nak jmpe dia cz hari ni dia da kelas..bese la budak SBP…awal2 bukak skol pun da stat kelas tmbhan…weekend lak 2..mantap ar diarg..so, mak cik guard 2 pun membebel2 la kat  aku..huhu (muka x bersalh..)..kakak pun 1 x call dah ckp kat spupu nya ni..emm xbleh nak slhkan dia gak…xpe la kakak dun’t worry ur mc d with auntie guard 2 ekk….

So, aku ngan muka frust ajak r my beloved boy balik…(muka cam sardine dah cam2)..dek tgk muka aku cam toyo je..my boy pun ajak r aku jejln..jejaln katne?..TAMAN BOTANI is our choice..dah lame x pg c2..last skali waktu aku 1 year dlu kot..smp sane cari port yang view dia cantik n sejuk mata memandg..jeng2 ni la view ktaorg…
renung masa depan..katanya..

Ala dah hbeh la mc d ni…huhuhu

Lepas je hbeh makan n shot beberape pic,we 2gether jln2 n pusg2 taman ni..em release rsa…





The bee want the sweet of honey..tapi xdpt.


I ‘m the one who really enjoy..can see??


Mmg best r jejln ni..em time weekend camni mmg best lau dpt jejln (make angin..), walaupun dkt tapi it really meant when we spent with our beloved one…tq 2 my boy!



Mmg happy and rasa cam xnak balik pun da..melampau la pulak aku ni..hehe..btw da benefits gak xleh jmpe my cousin, alih2 dapt jln2..posing2..hehe nasib la kamu kakak..k u alls moga2 u alls pun kan da wktu n masa u bersama yg tersyg..bye2..





No comments:

Post a Comment