Monday, January 24, 2011

nasib saya baek..

mengucap panjg saya hari ni..mmg nasib sya baek..sya pun tak tahu adakah salah saya atau kereta itu yg lambat bg signal..hari ni saya pg kelas cam bese cuma keadaan saya agak lemah kerana sya demam..sya mmg dah pikir byk kali nak pegi ngan moto r bus..tapi bile sya pkir yg wkt pg2 bus mesti sesak gler r pnya..lagipun mmg xlarat nak berebut bus coz badan sya mmg dah skit2..
sya bwa moto pada kelajuan yg sgt rendah memikirkan kondisi sy yg xberapa ok..mmg lau kita xsehat kita lambat sket alert pada sesuatu...tapi sya hampir melanggar kereta td..nasib baek saya sempat brek..sya dah bawa pada lorong yg betol..sya rasa sya xslah..sya mmg terkejut r tadi..rasa lemah gler...sya rasa kereta tadi lambat bagi signal..bila nak masuk lorong bawu nak bagi signal sedgkan sya dah berada hampir dgn lorong tadi..jadi sya xperasan yg kereta 2 nak belok...mmg sya nak marh gak la...tapi alhamdullih la sya tak terlanggar kereta dia tadi...lau x mau masuk pku...dgn demam yang tak surut ag ni...huuhuhu...


p/s:hati2 dijalan raya...bia lambat asalkan selamat...

No comments:

Post a Comment