Sunday, July 22, 2012

cakap orang..dia pun sama..

heloo...bertemu lagi kita ye..almaklumlah tuan broadband dah balik, jadi dapatlah kita menghupdate stoli..dah tak sabar nak cerita ni..fasal budak tu la...ala budak tu..selalu membebel kat kitew...so sejak 2 menjak ni mesti dia hanginn sbb kitew lak bebel kat dia..

bese la nama lagi kuple-kuple..mestilah ada gedikks manja gitu..ko ckp aku,aku ckp ko..oh mmg best r lau dpt kenakan dia..alkisahnya begini..first day puasa mestilah nak berbuka puasa sama2 kan..so kitaorang sibok la pergi bazar ramadhan dkt dpn pasaraya OTK..otk ag kan...hiihi..tapi kan sewaktu duk jalan2 nak pergi cari makanan aku dah nampak nape la budak haqi ni slow sangat..sebab puasa kew..??bila aku pandang dia sambil jeling dia macam faham jew...

haqi: kita sebenarnya tak nak pakai sandal ni..berat nak jalan..x biasa
aku: abes tu nape pakai?
haqi: yela ingat nak pakai selipar jew..
aku: ek?
haqi: tapi takut...takut awak marah...
aku: padanmuka..dulu marah kita tak pandai pakai heel kan..hikhik
haqi:mukatahannakmajuk*

hahaha..rasakan..dulu asyikk nak membebel aku jew..sekarang turn dia lak..aku dah teror pakai heel tapi tinggi sangat tu xconfident ag la..kalau pakai buat tontonan org bila jatuh gedubuk buat apa kan...ikutkan dah lama haqi tak pakai sandal mendal ni..dia asyik pakai selipar or sandal yang nak macam selipar yang tak ada cover kat belakang tuh...ni bila sekali pakai dia rasa lain and rimas lak..tapi nak amek hati aku dia pakai lah jugak...yela la penat beb nak carikan dia sandal niiiii...kalau dia tak pakai gak aku bagi lah ayat nie...

"kita pun nak tengok pakwe kita ensem and kacak..."

konfem dia kan pakai..hihik..jahat lak ase..ala bese la dia pun sama lau dia nak ajar aku pakai something yg aku tak biasa tapi bagi dia cantik... sekali-sekala dapat tgk muka berkerut dia tu comel gak...hikhik..

sejak pakai sandal selalu kena tinggal...lambat nak pakai...mesti terkial-kial..lau masuk umah and nak keluar balik mesti aku dah jalan dpan, dia masih duk pakai sandal lagi..adoiii kecian lak..macam aku dulu la, first pakai heel rasa nak pegang tongkat jew..takot..jalan pun slow..takut jatuh. haqi pun berjangkit padahal bukan tak pernah pakai pun..sampai sekarang bawak kereta dah kena tanggal kan sandal bawu leh jalan..pastu mula la lambat lak nak turun sbb nak pakai sandal tu balik..oh macam-macam kerenah..

tgk..dah rimas sangat selipar aku lak yang dirembatnya...alololo..
haqi: best la dapat gelakkan kita..
aku: a ah..
haqi: amboi sedapnya.....
aku: bawu taw kan saya dlu camtu la...
aku&dia: sebab sayyyyangggggg.............terpaksalaaaaaaaaaa...






No comments:

Post a Comment