Saturday, July 14, 2012

kaki tangan lebam..


sejak dua minggu ni tangan and kaki aku rasa malas jew nak gerak..oh kita bukan lew malas tapi kita sakit..jalan terkangkang-kangkang, tangan dah macam robot..dah tak macam selalu yang lembut dan ayu..*puiii* penyakit ape nie..bila lihat kaki jew rasa tak sanggup, lebam......

alooooo kecoh jew kan nak cite yang lebam sana sini..cite kat haqi dia buat2 dengar jew..dia cakap aku lembik, malas nak senam..helooo cik abang..hari2 kita exercise lew..turun naik tangga tu exercise lew..pastu sekali dia cakap...lau cam tu saya exercise gak la..turun naik tangga kolej, tangga hospital, tangga wad..jalan pegi kelas lagi..bla.bla.. okey sudah..pasni dah tak nak cite lagi kat dia..(+ +)

sekarang company selalu organize men badminton..xde la selalu..bawu 2 minggu start..every friday after work kitaorang pegi la men..barang free jangan tak pegi..al-maklum lah bujang agi leh lah nak berseronok terlompat-lompat tunjuk skill smash kan..padahaltakpandaimen..
diorang ni teror men..tak caya try la..hihi

akak fiza lagi sporting..siap bawa gegirl and boboy dia lagi..

siti men lagi teror, aku nyerahhhhhhhhh...

ye ye je kan...padahal men tak sampai sejam....

best ofismate kitew...hajar..
minggu ni men tak macam minggu lepas..mengah sebab bantai bihun goreng tepi jalan..haha..sempat agi, dah perut lapar..dalam hati cakap tak pe jap ag men badminton, padahal nak pengsan aku bila men dalam keadaan kenyang...lau haqi taw dia mesti membebel sambil geleng kepala..aku tak nak dengar ceramah kesihatan diaaa...

sebab tak larat sangat kitaorang balik awal..7.30 dah blah..sepatutnya 8.30 habis..tapi aku nyerahhh...kita bagi pada orang-orang yang power jew men..orang men cam cikaiii jew ni leh balik awal...hahah..

malam ni tido sambil urut kaki...sobs.sob.sob..

No comments:

Post a Comment