Saturday, July 28, 2012

penat sesangat....

oh dua hari dah badan ni sakit-sakit...sebabnya minggu ni kita kemas bilik yang tak habis-habis nak kemas..padahal bilik xda besar sangat..tapi bila kemas termenung kejap la..sebab fikir cane nak simpan baju yang makin bertambah..huhu..padahal tak pakai pun baju tu...heren gak tang mna beli pun dah tak ingat...bukak kotak jumpa baju..satu kotak lagi..pun baju..kotak lagi satu...pun baju..ah sudah...

2 hari lepas kot, haqi tolang kita pasangkan almari..sebab nak bajet beli almari pasang siap kat carefpur..yang 3 pintu..tapi kena pasang siap..nak murah punya fasal tak fasal2 badan sakit2...tain haqi kita..dia pun cakap sakit badan...tian.tianyaaaaaaa...punya lah susah pasang lama gler kot amek masa nak siapkan...dari sblm bukak puasa ag start, siap dalm kol 10 kot..huhu...akak aku tolong tgk jew la..jap2 tanya dah siap ke belum almari aku...bukan nak nolong.......huhu..tapi xpe aku ada badang yang gagah..ngeh.ngeh,,

akibatnya...duk angkat2 papan almari..badan pun sakit2 lah..dah nak rasa deman lak...dengan nak kemas balik lak..mop lantai la..simpan baju2 la..angkut kotak2 la..hewwwww banyak la..padahal boleh je buat cepat2..tapi aku kan teliti.....teliti la sngat sampai seminggu asyik duk kemas...sampai kan ada budak majuk sebab cakap aku dah xda masa utk dia...ah pulak...bila masg jew...

hari selasa..

haqi: buat apa?
aku: kemas kotak...

rabu..
haqi: hne buat apa?bz ke?
aku: kemas bilik..

begitu lah sampai sbtu ni...

alih2 dia majuk la...siap nak tarik muka lagi...

sabo..sabo..tapi memang patut kot dia marah..sbb semalam birthday dia...aku xpegi pun tempat dia..just wish dkt fb jew..yela nak borak2 pun letih....nak tunggu 12pm alih2 11 lebih aku dah call sebb dah tak tahan ngantuk...haha...lagipun haqi tido awl skrg, tian dia penat...bawu habis posting otopedik, masuk posting bawu...kelas pack gler...balik pun dah kol 7..so nanak ganggu dia memalam..kadg2 lau call ada lah salah sorang kan cakp sorg..sbb yag sorg lagi tetiba zzzzzzzzzzzzz....tak kan buat hangin jew kan....

 penat tak penat..hari ni dah janji nak celebrate his birthday...kat mana.....tak tahu ag....dah nak siap2 jumpa sweetheart lak....

bye...

No comments:

Post a Comment