Thursday, July 5, 2012

riadah di hujung minggu

jom ramai2 kita pegi swimmmming..yes..!dah lama dah plan nak mandi manda sambil telan air..bukan ak tapi cik abang ensem kita le, abe haqi kita ok..dio xpandai berannag, tak macam aku yang pandai berenang ala kuak lentang, rama2 ...hihijangan marah ye bang..ahakz..

orang cakap berenang ni adalah satu diet yang sangat baik utk diamalkan..apa tak nya semua anggota badan kita berkerja..serious beb penat gua main renanng2 ni..mana penatnya lagi nka ajar si budak tuhhhh ag...hihi..macam la aku ni pro sangat kan..ishhh..pro tak pro gua pandai berenang sejak gua tadika agi hokey..satu pencapaian yang membanggakan hokey...of kos la kena pandai beb eumah aku kat belakang umah tu sunagai beb..tak pandai berenang mana leh geng..orang len main dalam air, baling-balaing lumpur..tak kan aku nak men lumpur atas darat..seklai kena baling terus melekat kat dahi..orang len leh la jugak mengelak selam2 dulu..

tapi kat kolumpur ni mane da sungai yang leh aku terjun ala2 tarzan tuu..kat  kl ni kitew ada swimming pool hokey..so gian sgt nak mandi kan, kitarang plan la pegi swimming pool kat pullman putrajaya..lagipun kat sini pool dia besaq sket..ade la asik berlaga kepala jew bila berenang ..al maklum la ada budak tu menyelam terapung..aku pun heren..hikhik..*pandangsebelahsambiljeling*

kitarong berani men sampai 1.5m jew..nak pegi yg 2m rasa goyang lak..huhu
after swimm...masih xbuang entrance ticket kat tgn..sajowww nak eksyen..haha..

muka kepenatan..tambah ngan lapar...

we are same taste..same hobbiew..same tak pandai swimm

...........
 ...................................................................................................................................................................
tak pew kiataorang xkisah...jelingatas..
 so lau ada sesapa yang berminat nak amalkan diet macam kitaorang...pegi lah berkunjung ke swimming pool perbadanan putrajaya...masuk kena bayar hokeyyy...rm 2 jew..pasti anda akan dapat body yang selim melim and taf macam cik abang kitew...piuiiipiupiu...so lau ada sesapa yang nak book aku nak ajak pg mana2 ke ptg sabtu area kol 5-7pm..maaf le gua dah ada job lain da...gua dah plan dgn abe haqi kita utk amlkan senaman ni every week...tak tahu la jd tak sbb minggu ni pun aku dah berkira-kira nak pg tempat lain...mata aku nampak sogo..ada sale...blink*

mesti juga akan ada orang ckp betul ke kitaorang pegi swimm ni kan sbb tak ada pict kami berenang pun...gua buat2 lupa nak amik pict sbb haqi kita ckp kita macam ...pe..gu..in..bila pakai swimming suit..kuang ajow kan..bila siap mandi, tukar baju bawu dia teringat siap frust ag sbb xsempat nak amik gambar dia yang taf tuhhh...aku gelak dalam hati..siap cakap..opss lupa la tayammm...padahal ingat sgt...tu la sapa suh gelakkan aku kan...kan dah melepas nak tayang body model tuhhhh....hahah

tapi at least we enjoy that time..kalau dulu kiatarong suka melepak tempat yang berduit...tapi skrg kitarng dah tkr style..suka pegi tmpat yang tak kena kuarkan duit sambil dapat menimba pengalaman yang berfaedah disitu..gitu la...

ok cik abang...
next week..
kita pegi muzium ekkkkk
bayar masuk kan rm2 jew..

tp degil gak..dia ckp nak pegi aquaria klcc nun..
dah la ckp nak pegi 27/07/12 ni..
taw sgt..
nak suh aku belanja la tuhhhh....
tak pe gua klaim lepas kawin...kihkih...
dia tak taw aku kumpul segala mak nenek resit aku beli....
hahhaa..
lepas kawin ....jutawannnnnn....
amin...

dah merapu banyak  ni.. stop lu la...mau makannnnnn...........see ualls next story..

lots of muahsss

No comments:

Post a Comment