Monday, April 1, 2013

kerana dirimu terlalu istimewa...

minggu lepas...asyik duk sentap jew kan...aku marah ko, ko marah aku, haqi stress stdy, aku stress keje...manjang je busy..xde masa nak dating pun..jadi sentap memasing..haihhh...haqi nak exam pro dah esok..aku lak berdebar...so last week haqi ajak kuar dating..dah lama rasanya tak pegi putrajaya..kalau kat tempat kitaornag putrajaya lah tempat yang mnenangkan jiwa sket..rasa cam pelik pun ada sebab dah lama ken tak pegi..huhu..

ingatkan nak berpicnic..makan nasik ayam..fikir punya fikir macam malas lah pula..so kita makan kat umah siap2 baru kuar..haha..kenyangkan perut then baru kuar...dah lama tak jumpa *seminggutakjumpa* rasa cam haqi dah kuyus sedikit...banyak stdy ye bang..ahaks..alololo sianya...


selalu kalau pergi putrajya kalau malam suka lepak dekat datran tu je..ramai ornag..cerah sket...kalau pegi petang2 lepak kat pullman..tapi hri tu cam malas lak nak pegi pullman..sebab mesti penuh dengan pengantin2 yang nak berphotoshoot..kang tengok ornag kawin sendiri yang stress lak..kuang2....so meh la kita pegi ke tempat laian...aku tak tahu ni taman apa..tapi still dalam putrajaya lah..homei and tenang jew kat sini...angin sepoi2 bahasa...pemandangan yang menenangkan orng cakap...jauh dari sibuk kota...


view belakang yang ado bridge...tapi xleh jalan pun...no entry! huhu..baru feel nak g jalan atas tu..so tak dapat pegi kita tangkap gambar pun jadi lah...rasa aku dah kuyus sket ken..haha...aku pun stress ugop..stress keje...manyakkkkkk...nak muntah hadap keje yg tak habes2...


walaupun dio kuyus sedikit tapi dio ado ketul2..haha..okey lah tu..wakaka..selalu marah kalau cakap dia kurus...siap paksa aku cakap dia taf agi..ye la bang oi...kamu memang taf ..hihkhik

tadi haqi msg...rasa berderai air mata pun ade...esok haqi start exam pro...minta doa dari kalian jugak yea...doakan kejayaan buat haqi...

semoga urusan haqi dipermudahkan dan diberikan kelapangan dalam menjawab exam...semoga terus berusaha ye b..semoga lulus dengan dengan cemerlang..tak sabar ni nak tunggu b konvo...tapi jgn minta hadiah demand2 yea...hihi..

selamat menduduki ujian sayang...
semoga allah mengurniakan kejayaan yang cemerlang buat sayang..
semoga cita-cita dan impian sayang tercapai...
amin...
:-) love u too...

No comments:

Post a Comment