Wednesday, April 17, 2013

selamat tinggal izah, semoaga terus sukses

last thursday celebrate last day ofismate-izah..
selamat jalan izah..izah ni dah kira yang paling tua lah dalam office kitaorang..tapi kitaorang selamba je panggil nama je..haha..dah semua orang panggil nama kan, lagipun kalau panggil nama je feeling muda sket kan..gituuuu..

so dengan murah hati bos bagi celebrate makan dekat shogun japanese restorant...kali kedua pegi sini...not bad lah...sebab ada tomyam yang bestttt...hakhak..tapi aku sgt2 tak suka jalan2 sunway pyramid ni...mak oiiii jalan dah lah jem pastu nak cari parking mesti sesat...letih aku smp krem-krem kaki ni....tsk.tsk

sampai-sampai je aku terus ambil makanan..sebab dah pernah datang jadi tak ada lah jakun sangat ken...berdesup-desup ambil makanan..oh lupa nak cakap sini makan dia buffet...harga dia aku tak ambil port sebab bos belanja kan..haha..kalau nak tahu detail pegi google >>http://www.saisaki.com.my/..
haha senang keje aku...
ana and izah
pilihan makanan diorang banyak sgt.....ada sushi, sup2, ala kampung pun ada..aiskrim xsempat nak try habis..manyak sgt...yang best tu korang boleh makan bape banyak yang korang mampu..haha...jadi jangan lepaskan peluang, diet planing ke, diet strategi ke tolok tepi dulu..janji kita kasi kenyang dulu...kalau tak ada yang nk kena makan nanti...

hajar, aku and naz


aku memang tak de ambil gambar food pun..aku kalau makan memang tak ada nak rajin berjalan dari satu-satu partition utk snap gambar food...so better korang rasa pegi tengok sendiri..haha..


lepas habis makan ingat kan nak balik terus..aku dah pusing sebabb kenyang sgt..nka jalan pun dah malas..lagipun aku tak suka shoppong sunway sebab aku blur..aku boleh sesat dalam ni..dan aku tak reti nak shopping..ntah macam tak feel sgt...dah dorang nak jalan sgt...biarkan lah dorang jalan..aku lepak je kat bangku tunggu yang mana nak shopping...habis shopping dorang col suh pergi dekat aprking kete...haha memang bosan wei kalau sapa nak ajak aku shopping...kalau aku penat memang korang jalan sorang lah...aku lagai rela duk melepak kat mana2...haha..
tapi kalau ada mood dia tu lain lah......*kelip2 mata*

dalam toilet pun jadi lah ken..kuikui


akhir kata dari saya (hahha) semoga izah terus maju dan berjaya dalam hidupnya dan semoga happy di tempat kerja baru...maaf andai ada salah silap saya pada izah yer...tima kasih atas segala tunjuk ajar dan pertolngan izah pada saya...hihi..

wish u best of luck...:-)
semoga berjumpa lagi....

No comments:

Post a Comment