Monday, August 6, 2012

drinho>yeo's>delite.


jom berbuka bersana susu soya yang lazat berkrim...
ramadhan kali ni air yg x penah miss mestilah.....

soya.....
 

haritu da sales dekat OTk..aku memang suka sopim or beli barang dapur kat pasaraya OTK..dah la dekat ngan umah lak tu barang2 dia murah ualls...cik abang haqi yang duk serdang tu pun sanggup datang sini taw semata nak pegi OTK ni..haha..dia cakap lau beli sini dapat ayam banyk..yeke?

dah 7 kotak soya aku habiskan ramadhan ni...aku beli 3 brand..yeos, drinho and delite...tapi semalam pegi topup agi 3 kotak delite soya milk..hihi...

haqi: nape delite
aku: sebab dia manis
haqi: ooooooooo ek?

sebelum dia bagi ceramah kesihatan fasal penyakit kencing manis cecepat aku amik pegi bayr...haha..
k dah taw sekarang dah xpayah nak penin be;i soya brand ape...sekarang delite soya milk menjadi pujaan tekakku...yang paling best dalam umah ni aku jew yang minum soya...soooooooooo 10 kotak  tu aku belasah sorang jew..........hihi..

dekat opis pun aku selalu simpan buat stok..maaf ye opismate lau peti ais kitew penuh ngan kotak soya kitew...tapi bln posa ni xde la...hikhiks lau stress buat report aku mest cecepat pegi pantry teguk soya..ah lega pastu smbung le buat keje lak...kekadnag satu kotak tu stu hari jew.

minum lah soya utk kulit yang putih gebu..hiks..bese la arg cam aku yang da mslh kulit allergic and kering ni mmg sesuai la minum soya nie.....sib baik aku suka minum soya..setengah org xsuka soya sbb dia kan ase cam tawar sket..pastu ase dia kan cam melekat kat lidah gitu...tapi xpe aku suka jew..soya pilihan ku....


berbuka lah bersama soya milk delite....so so so so yaaaaaaaaaaa............lite..lite..lite...

No comments:

Post a Comment