Sunday, August 12, 2012

hahah..kelakar la awak ni..

adoi..sakit perut aku ni tengok en haqi kito ni..ralit gitu mo tgk cite masak-masak nie..tengok semalam bawu aku cite yang aku tak suka masak..see skrg dah ada satu ketidaksukaan aku menjadi kesukaan dia..alhamdullilah..moga ada jodoh..

tadi berbuka kat umah aku..tapi bukan aku masak le..beli jew dekat bazar..tak larat deng nak masak..tungu lah nati jadi bini betol2 bawu masak utk somi..haha..bukan tak tahu masak, org cakap tu boleh la lau nk bagi somi makan..hihi..sedap tak sedap lain kira..yg penting usaha kite okey..nak belajar..

aku punya lah tak tahan tgk en haqi kita duk tengok cite masak-masak..
macam dia nak telan jew tv tu..haha

aku: hahhaha
haqi: nape gelak2 ni?
aku: lucu tgk awk sunggoh beno tgk tv..
haqi: saya rasa saya yg masak..hihi..

hahhaa..aku tak leh nak describe acena muka dia time tgk segmen masak2 tu..kelakar beb...macam org tgh duk hafal resipi pun ada..macam orang duk berlakon masak pun ada...hahha..

nak snap gambr xsampai ati lak..
nti dia ckp aku tak support kesukaan dia...
oh...no.no.no..kesukaan dia ni buat hti aku riang......
rasa nak nyanyi...lallalalallalal...



ce tgk gaya kitaorang...sama uolls...abang haqi jangan le tiru kitew...........


>>>>adaorangcakapmukakitaorangsama...whatever..janji bahagia...




aku nak smbung gelak bila teringat mimik muka dia time tgk cite td.........hahhahaha.....

No comments:

Post a Comment