Sunday, August 12, 2012

tabiat..

aku nie dah tabiat dah nie...time org tido tak mau tido..time org nak bejalan aku nak tido..sekarang kol 2 lebih..mata aku ni celik terang jew..cuba bayangkan lau time ni aku ada lecture..uihhh suka hati..mata terang tak ngantok..tapi mslhnya kuliah bukan time cam gini..

aku tgh berusaha mengembalikan kebiasaan yg org lain buat...nati ada budak tu ckp aku tak normal..huhu...
bawak kereta kol 8 bleh aku tersengguk-sengguk..hihi..

sebenarnya aku suka buat kerja time semua org tido...pelik ke gitu..aku suka sunyi bawu dapat fokus..lau dulu time weekend semua rumate balik kg ak lg suka..hihi..aku suka sendirian even borin gaban..aku lak suka balik bila semua org da kat bilik..hihi..

aku tak suka belajar berkumpulan..boleh tapi aku tak boleh fokus..aku akan hnya join diskusi bila aku dah study bab tu..lau tak aku akan lagi cepat blur..just utk topat yg mana aku tak fhm..cara aku belajar, menghafal dan memahami lain..minat atau mood study aku cepat berubah..yg penting lau aku nak study aku tak pernah pksa, tak da schedule yg aku follow...semuanya ikut hati aku....tapi harus ada target la uolls..

tabiat aku lagi suka mengemas bilik..bilik aku je la..hari-hari nak kemas..tak serabai pun nak kemas...pusing sana meja ni, alih almari gigih lak tu...macam orang tak ada kerja nak buat...hahaha..tapi aku tak suka masak..masak tu kena ikut mood, tapi kemas 2 3 pagi aku bangun lau rasa nak ngemas..tapi mask? lapar pun belum tentu nak bgun..

suka membasuh, tapi tak suka menjemur...hihi...suruh aku basuh baju boley..tak da hal nya..tapi bab nak g jemur...tertangguh-tangguh...tapi tak da la smpai berhari-hari..berjam-jam jew...kang tak jemur baju ko naik la bintik hitam-hitam pattern polkadot lak...haha

suka melukis tapi tak suka mewarna..bukan pandai sangat melukis tapi aku suka la melukis..gigih la..pernah aku punya nak sgt lukis gambar tu aku buat la petak2 kat gmbar tu and aku kira la dia punya garisan tu masuk bape petak..pastu aku skecth lak kat aku punya paper..pastu padam lak petak2 tu...huihh jenuh nak siapkan...dah siap dah lukis...bab mewarna fail sket...family, haqi and sesapa yg tgk aku color mesti akan ckp comot...

semua yg aku tak suka tu ada org yg suka....
nati dia lengkapkan ketidaksukaan aku tu........hihi
insyaallah..

lau 2 2 suka tak best lak..
kang berebut lak nak buat.......*bajetrajin*
jadi saling melengkapi antara satu sama lain la...



ketidaksukaan saya...jadilah kesukaan padanya...
ketidaksukaan dia...jadilah kesukaan saya..
hanya yg baik dan bermanfaat sahaja.........


No comments:

Post a Comment