Wednesday, August 8, 2012

tq companyku sbb belanja berbuka puasa..

baca tajuk pun dah leh tahu kan..hihi..saja nak kabo awal2..saja nak bagi korang jeles..semalam kitew makan sodap..sodap ngat..sampaikan hari ni MC..gara-gara makan tak henget dunia nah pagi tadi amek kau berkejaran aku dgn toilet..huhu..pakej lak tu skali dgn feeling nak demam..uihhhhh sakit tekak dah dtg kembali mengundang demam yg bakal merebak..ni lah org cakap di sebalik nikmat ada ujiannya...

company punya lah baik belanja semua staff and our client kat SHOGUN japanese restaurant dekat sunway pyramid..rasa kejakunan sbb aku tak pernah bawu sekali pg sunway ni even hanyalah 15 min dr umah..even dah dkt 5 year duk kl..haha..even ni disertai juga oleh 2 lagi comany yg mmg close lah dgn company..

aku tak nak kejam sangat jadi aku tak snap langsung gambar foods yg best giler kat sini..*padahalmelantak*sini diarang buat buffet, jadi..........jadi............ko nak makan banyak mana pun tak ada orang nak marah..tapi ingat! setiap 100g pembaziran akan di caj..so makan jangan nak tamak sangat okey..ingat lah pada orang yang kurang bernasib baik.sobs..sobs..

sebab tak sempat nak snap gambar yang best tu so apa salahnya nak tayang muka-muka orang yang bahagia dengan kecomelan setelah melantak habis-habisan kan..ngeh.ngeh.


budak di atas ni mmg makan tak berhenti semalam..selalu makanan ala-ala weatern aku tak leh telan tapi semalam aku dah plan awl2...tahu plan aku? aku bedal nasi goreng dulu masa berbuka..bagi perut ni tak masuk angin..lau tak ko bagi makanan yg best macam mana sekalli pun aku jeling sambil nages je la....

fiza and siti bersama tangan ukail yg nak bagi mama di coklat buah

 yg pakai cap tu naz namanya..nak ngorat leh la..haha...ni mesti dia tgh bodek ukail ni..ukail ni macam gegirl..comel..bijak lak tu budak ni...geram ualls..makan lak dpn aku..rasa nak cubit2 jew..

 three of us..ika, aku and hajar..ika dari company axepro sdn bhd..tapi ofis dia sama dgn kitaroang..jadi dia pun dijemput gak..cik ika mlm ni diet..puah aku ckp jgn berhenti makan tapi dia tak tergoda pun dgn aiskrim and laychee kang aku..huhu..buat penat aku jew buat aksi mengoda yg comel..hiks

sesi mengediks setelah kekenyangan

 tengok le muka anak dara yang telah penuh perut..tian hajar tak dapat nak telan banyak sebb tersalah makan tiram yang tak masak..haha..sib baik aku tak mkan padahal aku dah amek letak dalam pinggan dah...huihhhh selamat..lau tak geli tekak nie.....


motip nak tunjuk pingan mangkuk yg licin.....hiks

nak jugak amek gambr tepi cermin...hihi
sangat bahagia rasanya bila dapat berkumpul reramai camni..tapi ofkas la lagi gumbira semua nya di sponser..hihi..nak kuar duit sendiri..uikk baik aku gi bazar ramadhan jew..lagi bnyk leh makan..kat sini sekepala da dlam rm70 camtu la..angah raja lawak pun da malam tu..nak bergambar cam segan lak..macam aku jew gila photo...huhu..

jadi sebelum nak habiskan rasanya kenalah berterima kasih pada companyku, our bos yang baik hati..bagi bonus raya dah la awal giler, pulak tu belanja lagi..nati raya buatlah lagi ek..ek...annual dinner utk raya lak ek..jadi dengan ini saya berjanji akan bekerja dgn penuh dedikasi dan rajin..hihi..

lastly..tq everyone..for the great time!

No comments:

Post a Comment