Monday, September 3, 2012

cerita raya: part 2: raya pertama di gua muasang


gigih ko nak update cite raya sgt kan..mau jenuh aku nak menaip ni..dah la gambar beribu2..huuhu..ni pun aku just amek dr aku pnya camera and hp jew..yg camera lain2 tag2 je kat fb..tak larat den nak meminta and mengeditnya..sebelum stoli panjang mai kita tgk gmbr dlu ok..

ni geng2 budak gegirl kampung...anak kampung limau kasturi..hihi..
name gegirl dr kiri: e, aku, nadia, shila, uda, k.multi, uyu, ma lina, ida, mama, nadia
yg duk atas kusi: mok, chik,emah, mok ye..
budak2 kat lantai tu tak yah la..ada jew diarg tu..suh lari pun taknak..dahla posing susah..sib baik korang budak2..hihi

 geng boy lak..dari kiri: haris, farid, jani, sedi, iwan, bakri, farhan, abe ze, usop, aqin, ayah aku, abe sin..
korang buat2 faham le susunan name tu ek..semua tu cmpur sepupu, abg ipar, pak cik  dll...

 ni lau adik beradik mama aku..tapi da sorg tak cukup..pepagi dah hilang..pegi beraya umah awek dia kot...over u pak cik...ni pict aku mls nk edit..jadi layan kan saja okey...

 ni ayah and adik aku aqin..aku just da 2 org adik beradik laki..aqin and afiq..ayah aku macam xsuka warna lain je..warna merah je pilihan dia..taun lepas pun dah merah..tapi aqin tak mo ikut pak dia..bese lah budak tengah nak naik..haha

 aku and mama and adik afiq..
 time ni aqin kene pakssa dengan akak dia yg gedik ni utk buat gg arnab..siap ckp aku x matang lagi..helooo dik akak ni dah 23 taun okey..tapi mmg pun dah ramai org ckp haku tak matang..terkinja-kinja..bila lari macam katun..haqi selalu perli aku makan macam budak..comottttt...

ni le adik beradik aku yg gojes and ensem...hihi..k.lon je tak da..diaa beraya dkt kota bharu umah mertua..tak pa nati kita tunjuk gambar family lagi....tunggu..

raya kat gua musang bese2 aja..gumbira sbb sini ramai org..tapi aku ni mana le suka bersosial..duk dalm rumah jew..budak2 lak ramai yg dtg..lak yu selagik tak bg dt raya selagi tu tak mo balik...so mama aku mmg dah siap2 kan duit syiling manyak2....hihi..

petang raya pertama kami dah beres2 nak berangkat balik ke kampung...

so sambung story dkt kg nenek lak........

No comments:

Post a Comment