Saturday, September 15, 2012

thumbprint!

oh no! budak site ofis aku semua dah kena thumbprint skrg..huhu..sedih haku lau diorg kena thumbprint..lau ofis buat punchcard tak pe lagi..bulih la nak mengelak..tapi ni ofis byk advance...kita men thumbprint gitu..tak ken aku nak bagi jari aku kat ko lak kan...

so bermula lah episod aku si budak malas nak bangun awal pagi kena tukar jadual bangun awal..sekarang nak biasakan diri tido awal sbb nak bangun awal...selalu aku kunci jam kol 6.15 untuk smbhyg subuh and 9 pg utk bangun bersiap pg ofis...hihi..9.20 bawu gerak g ofis..kadang2 sempat kdg2 lambat..kuikui..tak pe tak da org check...

tapi...tapi....
sekarang job xbanyak..so big bos nak semua budak site dtg ofis..so dia nak check sape yg dtg and tak dtg..so dia dah suh semua budak2 ni thumbprint..so bila dia rajin check..mesti lah muka2 aku yang slalu dtg lambat ni kan kena...huhu...actly bukan aku je..ramai je yg dtg lambt..mostly 9.45 baeu penuah ofis...hahah

tapi sekarang dah tak leh buat mls2 nak bangun...kena berlatih dari sekarang...mlm ni tido awal..esok pagi bgun kol 6.30..mampukah? bising2 gak dgr diarg semua kena thumbprint..haha..nannti mesti time balik kena beratur sbb semua org dah kena thumbprint...pastu benda alah tu mesti asyik duk bunyi..

"verified..
verified.."

bising la ko nanti..
mesti ofis dah tak sunyi..haha..

ok sekarang set in mind...9.30 sharp kat ofis and 5.30 sharp balik..kuikui...

No comments:

Post a Comment