Saturday, September 22, 2012

suka berangan..

kat dalam kepala hotak ni kan asyik nak duk melayang sana..melayang sini..kadang2 lau kuar datim pin aku suka sgt berangan..haqi kadang2 layankan jew..padahal dia pun sama..wawahhh..kadang-kadang berangan ni best woo..macam bagi semangat gitu..bagi aku la..tapi bagi orang lain tak taw la..lau au berangan nak ni nak tu aku akan cuba utk dapatkan benda tu...tak kira lah lambat ke cepat..mesti nak juga..

kalau jalan-jalan kat mall pastu tengok ada gerai jual air..pastu haus..suka nak minum air cold blog..pastu air tu kan guna mesin yang canggih kan yang nak buat cover atas tu..alah susah lah nak explain..fhm kan je ek..aku bila je tgk mesin air tu kan..pastu pandang haqi sambil sengih-sengih..haqi buat pandang lain jew..sbb ape? sbb dia tahu aku nak ajak dia berangan..haha..nati dia mesti sakit telinga dengar aku nak berangan dgn mesin air tuh...haha..dengan mesin air pun aku leh nak berangan...nati dia mesti cakap aku tak matang...huhu

kalau jumpa rumah kan..mmg suka sangat tgk..tengok yang ni design cam ni...pastu kat kepala hotak ni duk lah lakar2 rumah impian..pastu cite kat haqi..oh dia mmg suka layan bab ni..bagus. bagus...kekadang aku punya imaginasi ni hover taw..siap nak swimming pool lah, padang futsal lah, kebun sayur lah..oh lau yang ni dah mmg merepek..konfem si haqi kan ttup telinga..sobs..

dan yang paling tak boleh blah bila berangan nak ke oversea..piupiupiu..yang ni mmg aku suka sngttttttt la berangan..dah plan dah ada duit kemana nak pergi..perggggghhhhhh...kadang2 tu siap dah pegi mentelaah segala preparation acena nak ke sana..tak boleh blah kan..kalau cite kat haqi..tapi sebelum tu aku mesti kan cakap..

aku: kita nak berangan ni..
dia: ha kali ni nak kemana lak?
aku: hihihi..

dia dah faham dah...tapi syuke dia layankan je..kadang2 boleh rasa dah smpai kat sana..feel kena lebih okey..tengok lah betapa feel tu dah leh bawa kau kesana...gitu..

tak kisah lah pe orang nak cakap..kadang2 ni lau berangan boleh rasa kita dah dapat benda tu..sekejap pun dap pe..paling best bila leh bawa sampai lam mimpi..lagi rasa real..wakakaka..nak berangan dap pe janji jangan sampai downkan diri if benda tu ko tak dapat capai..macam aku ni tak kisah sebab angan2 aku ni kadang2 tak logik pun..tapi akal waras aku ni masih berfungsi baik sbb lam berangan aku masih mampu utk asingkan angan2 yang mmg patut aku kejar dan angan2 yang mmg sekadar mat jenin jew...hihi..

time berblog pun aku suka berangan..kuikui..
time nak tido mesti berangan..kuikui..
tak tahu time bila tak berangan..

tapi awas time drive kena fokuss....

k sekian kisah saya kali nie...
jum berangan bersama saya...

No comments:

Post a Comment